Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:00:58 GMT

پیدا شدن جسد گمشده در ارتفاعات آرادان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۱۱۴۹

پیدا شدن جسد گمشده در ارتفاعات آرادان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مظفر محمد خانی ضمن بیان اینکه پیکر فرد مفقودشده در ارتفاعات آرادان پیدا شد، ابراز داشت: تلاش امدادگران برای یافتن پیکر فرد مفقودی که با سقوط از صخره، جان خود را از دست داده بود، در ارتفاعات شمشیر کوه روستای رامه بالا شهرستان آرادان به‌ دلیل سخت گذر بودن و وسعت منطقه پنج روز به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام این حادثه در ساعت ۱۸:۳۰ روز ۱۵ شهریور به جمعیت هلال احمر استان سمنان، به سرعت اقدامات لازم برای جست و جو و انتقال جسد حادثه‌دیده انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه جستجو و نجات با اعزام هفت تیم از هلال احمر و تیم‌های هیئت کوهنوردی و آگاهی انجام شد، ابراز داشت: پس از یافتن فرد مذکور به وسیله بسکت و فیکس کردن جسد و انجام عملیات طناب ریزی و ایجاد کارگاه‌های متعدد، انتقال جسد به مکان مناسب صورت گرفت.

محمد خانی در ادامه تصریح کرد: ۲۸ نیروی عملیاتی در قالب هفت تیم تخصصی امداد کوهستان از هلال احمر با استفاده از هفت دستگاه خودروی سبک و نیمه سنگین و دو ست تخصصی کوهستان، این عملیات نفس‌گیر را به عهده داشتند.

وی افزود: این عملیات ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه روز بیستم شهریورماه با انتقال پیکر فرد حادثه‌دیده به شهرستان آرادان به پایان رسید.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ایسوزو و کامیون هوو در کیلومتر ۷۳ محور قزوین - رشت (محدوده کوهسنگی) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم  پایگاه امداد و نجات  شیرین سو دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم داشت که پس از رهاسازی ۱ مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده