Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق ملوان انتقاداتی به مالک سابق این تیم مطرح کرد.

طرفداری- علی چینی، مربی سابق باشگاه ملوان صحبت هایی را علیه مالک سابق این تیم مطرح کرد.

به نقل از تسنیم، چینی درباره حضورش در باشگاه ملوان بندر انزلی و مطالباتش از محسن میرآبی، مالک پیشین این باشگاه اظهار داشت: 

آنها یک میلیون و 105 هزار تومان بابت هزینه تأیید پزشکی بازیکنان از من گرفتند و من به دنبال آنها هستم تا پولم را بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالأخره یک روز آنها را پیدا می‌کنم و حقم را می‌گیرم.

وی با اشاره به پیشنهاد هدایت ملوان تصریح کرد:

پس از برکناری لطیفی، سه بار به من پیشنهاد سرمربیگری دادند که نپذیرفتم. میرآبی به من گفت به خاطر اینکه بچه محل هستیم سرمربی تیم شو، اما گفتم دور زدن رفیق خط قرمز من است. پس از اینکه تیرشان به سنگ خورد، سمت سرمربیگری را به منهاجی پیشنهاد کردند و او این مسئولیت را پذیرفت. به بازیکنان هم چک سرقتی دادند. صحبت‌هایی مبنی بر شرط‌بندی مطرح بود که با هیاهوی من و لطیفی، مسئولان به خود آمدند و ملوان را از میرآبی گرفتند.

مربی پیشین ملوان بندر انزلی با انتقاد شدید از مالک پیشین این باشگاه خاطرنشان کرد:

او کمر به نابودی ملوان و بازی با احساسات مردم فهیم انزلی بسته بود. فکر می‌کردند می‌توانستند ملوان را به سرنوشت پاس و راه‌آهن دچار کنند، اما مسئولان دست این افراد را خواندند و آنها را برکنار کردند. الان هم به دنبال میرآبی و شریکش مبین درخشانی هستم تا حقم را بگیرم. حد برخی یک میلیارد تومان است و با این مبلغ شرافت خود را می‌فروشند، برخی هم با یک میلیون و 105 هزار تومان.

چینی در پاسخ به این پرسش که چرا مطالباتش را از میرآبی پیگیری نمی‌کند، گفت: و

قتی با او تماس می‌گیرم، پاسخم را نمی‌دهد. پدرم می‌گفت یک نخ سیگار، بوی ادکلنی شش میلیون تومانی را خراب می‌کند. امثال میرآبی برای فوتبال سم بودند که خدا را شکر اهالی فوتبال از اتفاقات ملوان خبردار شدند و آنها را طرد کردند. می‌گویند که او پیش‌تر فوتبال بازی می‌کرده، اما در فوتبال هم عددی نبوده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه ملوان عنوان کرد:

وقتی کسی به عنوان سرمایه‌گذار وارد باشگاهی می‌شود، باید پول داشته باشد که میرآبی نداشت. او چند بازیکن را وارد تیم کرد که قاطعانه آنها را رد کردیم. بازیکنان باکیفیت لیگ یکی را جذب کردیم که بسیاری از آنها به خاطر بدقولی میرآبی از تیم جدا شدند، اما منهاجی زیر بار اقدامات آقایان رفت. مالک باشگاه در بازی با فجر سپاسی به سرمربی تیم خط می‌داد که چه کسی را وارد بازی کند.

مربی پیشین ملوان بندر انزلی با بیان اینکه غیبت او و لطیفی در ملوان و افشاگری‌های این دو نفر به باشگاه کمک کرد، خاطرنشان کرد:

همین پاکی ما باعث شده که الان مستأجر باشیم و اگر قرار بود ناپاک باشیم، بهترین جای تهران خانه داشتیم. وقتی در تهران با ما قرارداد بستند، گفتند که در انزلی خانه دارند، اما زمانی که وارد این شهر شدیم، ما را به یک پلاژ مسافرتی که مسافرانی از همه جای ایران در آن ساکن بودند، منتقل کردند.

وی اظهار داشت:

خودشان می‌دانند چه بازیکنانی در حد تیم نیستند. ما زینال خیری را جذب کردیم که برای 25 میلیون تومان به سپیدرود رفت! بازیکنانی مانند سهیل رحمانی و مسعود حق‌جو را هم جذب کردیم که پولی نگرفتند و رفتند. ملوان، عشق و زندگی مردم انزلی است و امیدوارم به روزهای اوج خود بازگردد. امیدوارم سرمایه‌گذاری حقیقی برای ملوان پیدا شود و تیم را نجات دهد. ملوان بیش از اینکه به اشخاص نیازمند باشد، به پول نیاز دارد تا کارش را در آسایش پیش ببرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 در بخشی از برنامه صداتو که از یکی از پلتفرم‌ها با مجوز صداوسیما پخش می‌شود، آهنگ «تو محشری» امید سلطانی اجرا شد که با رقص گروهی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله همراه شد. این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها