Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@16:50:50 GMT

بازداشت زوج سارق خودرو

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۱۲۱۸

زوج سارقی که با همکاری هم خودروهای شرق تهران را سرقت می کردند شناسایی و بازداشت شدند. زوج سارق

سرهنگ منصور حشمتیان رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس گفت: ساعت ۴ عصر هفدهم شهریور ماه امسال ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس هنگام گشت زنی در خیابان ۲۲ بهمن متوجه رفتار مشکوک زن و مردی شدند که با یک دستگاه خودرو سواری پراید به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: ماموران برای بررسی موضوع پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده، مشخص شد که خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.

شرق تهران

این مقام انتظامی عنوان کرد: بلافاصله ماموران برای دستگیری این زوج سارق اقدام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی پس از مدتی تعقیب و گریز هر ۲ متهم را دستگیر و خودروشان را مورد بررسی قرار دهند.

کلانتر محله جوادیه تهران پارس افزود: در بازرسی از خودرو تعداد لوازم داخلی خودرو کشف و هر ۲ متهم به سرقت اموال سرقتی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ حشمتیان با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و انجام تحقیقات مقدماتی، گفت: هر ۲ متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند: اموال سرقتی را به مالخری در خیابان وفادار پس از سرقت فروخته اند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، اعلام کرد: در عملیات دیگری مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و ماموران تاکنون تعدادی از مال باختگان را شناسایی کردند.

او در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق از متهمان برای شناسایی سایر جرائم ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F9M برچسب ها: زوج ، سارق ، خودرو

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: زوج سارق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه