Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا جایزه پنج میلیون دلاری را برای بازداشت سه رهبر ارشد گروه "حراس الدین" مرتبط با القاعده در سوریه تعیین کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: برنامه پاداش به خاطر عدالت پاداش پنج میلیون دلاری را برای کسانی تعیین کرده که اطلاعاتی درباره مکان سه رهبر ارشد گروه "حراس الدین" مرتبط با القاعده در سوریه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه فرمانده ابوعبدالکریم المصری، فاروق السوری و سامی العریدی هستند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: ابوعبدالکریم یک شهروند مصری است که عضو شورای گروه حراس الدین در سال ۲۰۱۸ بوده و به عنوان میانجیگر بین این گروه و جبهه النصره فعالیت داشته است. فاروق السوری یک شهروند سوری است که در دهه‌های ۹۰ در افغانستان می‌جنگید و به آموزش نیروهای القاعده در عراق می‌پرداخت. العریدی نیز مسئول امور شریعت در گروه حراس الدین است و در اقدامات تروریستی دست داشته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سوریه تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم

دانشجویان، دانشگاه کلمبیا آمریکا در حمایت از مردم فلسطین در این دانشگاه تحصن کردند و همچنین اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند. ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن بازداشت شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • صادرات ۶.۳ میلیارد دلاری صادرات محصولات غذایی و کشاورزی در سال ۱۴۰۲