Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان لنده به ریاست فرماندار با موضوع برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان لنده به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، فرماندهان ناحیه مقاومت بسبج لنده و نیروی انتظامی و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج لنده برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه سید خدادوست موسوی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال مقدس گفت:دفاع مقدس، گنجینه ای ارزشمند از حماسه ها و ایثارگری ها است.


وی افزود:امروز دفاع مقدس به عنوان یکی از ارزشمندترین الگوهایی است که با تکیه بر شعار ما می توانیم روحیه مقاومت و ایثارگری را در جامعه نهادینه کرده است.


فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: انتقال ارزش ها و ایثارگری های صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس باید به درستی به نسل جوان ما منتقل شوند.


وی تاکیدکرد:امروز گفتمان مقاومت ما در طول هشت سال دفاع مقدس و تاسی از فرهنگ عاشورا باعث شد تا این گفتمان در منطقه نهادینه شود.

 

در ادامه نیز جهانشیر افراخته رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده با انتقاد از برخی ادارات در خصوص عدم همکاری و سر کشی به خانواده های شهدا گفت: برخی از ادارات چندان در خصوص سرکشی از خانواده های معظم شهدا همکاری ندارند که انتظار داریم در هفته دفاع مقدس این همکاری و تعامل بیشتر شود.

 

در ادامه نیز سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: آنچه باعث پیروزی ما در طول هشت سال دفاع مقدس شده است همین روحیه ایثار و فداکاری است که از سید الشهدا(ع) و شهدای دشت کربلا یاد گرفتیم.

 

وی افزود: درسی که امروز از حماسه عظیم عاشورا یاد گرفتیم و آثار آن را در منطقه به عینه مشاهده می کنیم همین فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان لنده در عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: حضور باشکوه و همراه با بصیریت مردم ولایت مدار شهرستان لنده در عزاداری ها به خصوص در روز عاشورا باعث شد تا جلوه ای از همدلی و همزبانی در عشق به امام حسین(ع) را بار دیگر به نمایش بگذارند.

 

وی در ادامه به خدمات ارزشمند بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج در شش ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: در راستای محرومیت زدایی در شش ماهه اول سال 98 با حضور گروه های جهادی بیش از یکصد میلیون تومان در حوزه های مختلف بسیج سازندگی به محرومان در این شهرستان خدمات دهی داشته است.

 

مختاری اظهارکرد: بیش از 17گلزار شهید در شهرستان لنده نیازمند ساماندهی است که از این تعداد دو گلزار شهید را ناحیه مقاومت بسیح لنده در حال ساماندهی دارد که اعتبار هزینه شده تا کنون بیش از چهل میلیون تومان است که در روستاهای محروم عروه و تنگ راسکوه است.

 

وی در ادامه گفت: امروز سپاه علمدار خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم است و این نیز به عنوان یک خدمت بی منت به خانواده های معظم شهیدی است که بیش از 30سال است چشم انتظار ساماندهی مزار فرزند شهیدشان هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: امسال بیش از 40برنامه برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان پیش بینی شده است که با همکاری و همراهی ادارات شهرستان برگزار خواهند شد.

 

وی افزود: مشروح برنامه های هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان لنده تبیین و تشریح خواهند شد که از 30شهریور سال جاری این برنامه ها عملیاتی و اجرا خواهند شد.

 

مختاری اظهارکرد: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با همکاری و همراهی ادارات شهرستان لنده و تقسیم بندی بین ادارات و نهاد و همکاری آنان در شهر و روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد.

 

تصاویر جلسه شورای اداری شهرستان لنده را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

انتهای پیام/

1 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در قالب این گروه ها، ۴۸۰۰ جهادگر، خدمات عمرانی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پزشکی ارائه می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکس| وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • (تصویر) وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور