Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

میک مک درموت که سابقه کار کردن با علیرضا منصوریان در استقلال و کارلوس کی روش در تیم را در کارنامه خود دارد،حالا در جدید ترین گفت و گوی خود خاطرات جالبی را از زمان حضور در ایران بیان کرده. او که این روزها هدایت تیم گلنتوران ایرلندشمالی را برعهده دارد در مورد برتری ایران مقابل مراکش در آخرین دقایق مسابقه گفت: من هنگام بازی ایران و مراکش در سوچی بودم تا بازی اسپانیا و پرتغال را از نزدیک ببینم و آنالیز کنم و پیام‌هایی از طرف دوستان و خانواده داشتم که بازی چطور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ایران و مراکش قبل از بازی اسپانیا و پرتغال بود و من از تلویزیون تماشا کردم. من این بازی را در یک رستوران تماشا کردم و نمی‌توانستم چشمم را از روی صفحه تلویزیون بردارم. وقتی ایران گل زد چنان در رستوران خوشحالی می کردم که همه می گفتند این فرد چه کسی است؟ مثل مورینیو خوشحالی کردم و روی زانو خود فرود آمدم.

این مربی در ادامه درباره کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین ایران گفت: من وظیفه تحلیل تیم ملی فوتبال اسپانیا را داشتم و از ۶ ماه قبل از جام جهانی تمام بازی‌های اسپانیا را آنالیز می‌کردم. تمام تمرکز ما در جام جهانی روی مراکش بود چون اگر آن بازی را می‌باختیم عملا حذف شده بودیم. ماه‌ها از اسپانیا صحبتی نشده بود. کارلوس از من خواسته بود تا اسپانیا را تحلیل کنم و گزارش‌های زیادی از من می‌گرفت. بازی اسپانیا دیروقت بود و من باید تصاویر را آماده می‌کردم و گزارش‌ها را برای کارلوس می‌نوشتم و به همین خاطر قطار را از دست دادم و مدتی در سوچی گم شدم. ساعت ۹ صبح به کمپ خودمان رسیدم و کارلوس تنها نشسته بود و صبحانه می‌خورد و ساعت یازده گزارش دو، سه ساعته خودم را از این بازی تحویل کادرفنی دادم تا او آن را خلاصه کند و در اختیار بازیکنان قرار دهد. این‌قدر فشرده و دقیق. ۱۳۰، ۱۴۰ روز بسیار پرفشار داشتیم و امیدوارم بقیه مربیان هم این تجربه را داشته باشند. برای یک هفته بعد از جام جهانی به ابوظبی رفتم و فقط می‌خوابیدم.

میک مک درموت در پایان گفت: کارلوس فوق‌العاده بود. من با ۱۵، ۱۶ مربی کار کردم و همه متفاوت بودند و سبک خودشان را داشتند. کارلوس بیش‌ترین تاثیر را روی من داشت. من به عنوان مربی بدنساز و کمک مربی در کادر او بودم و در دو تورنمت با ایران بودم . کارلوس الان ۶۵ سال سن دارد و می‌تواند از یک جوان ۲۵ ساله بیش‌تر کار کند. ما ۲۰ ساعت در روز قبل از جام جهانی کار می‌کردیم. ۹ صبح کارمان را شروع می کردیم و ۴ و ۵ صبح به رختخواب می‌رفتیم. در کنار این کی‌روش خیلی مهربان و دلسوز بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کی روش مراکش جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار داد.

کد خبر 846195 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!