Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال کویت اعلام کرد که کمیته فنی تیم ملی تصمیم گرفته تا رومئو جوزاک، سرمربی کرواتش را برکنار کند.

این تصمیم بعد از شکست ۳ بر صفر تیم ملی کویت مقابل استرالیا گرفته شد. کمیته فنی در حال تلاش است تا یک سرمربی خارجی جانشین این سرمربی کروات کند.

کد خبر 454753 برچسب‌ها فوتبال - عربی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود و در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اما مدیران این باشگاه و به خصوص لاپورتا از تصمیم او راضی نبودند.

رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رافا یوسته و همچنین دکو در طول مدت تمام تلاششان را به کار گرفتند تا این مربی را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کنند، خصوصا که نتوانسته بودند مربی بزرگی را برای جانشینی او انتخاب کنند و در نهایت هم موفق شدند که نظر او را تغییر دهند.

اما حالا RAC1 خبر داده است که تصمیم لاپورتا برای حفظ ژاوی و ادامه همکاری با او با مخالفت‌هایی از سوی بعضی از مدیران این باشگاه و اعضای هیئت مدیره همراه شده است. این مخالفت به حدی جدی است که بعضی از آنها تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه حضور ژاوی در بارسا از سمت خود استعفا خواهند داد.

آنها پیش از این به رئیس باشگاه بارسلونا هشدار داده بودند که بهترین تصمیم این است که هرچه زودتر سرمربی این تیم را اخراج کند. با توجه به اینکه او حالا تصمیم گرفته به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، در صورتی که بارسلونا بخواهد او را اخراج کند باید دستمزد او در فصل آینده را هم پرداخت کند که ضرر بزرگی از نظر مالی برای این باشگاه خواهد بود.

ژاوی و لاپورتا قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست خبری حضور پیدا کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند و باید دید که در نهایت تنش‌های به وجود آمده در این باشگاه به چه شکل مدیریت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک