Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین یوونتوس از فوق‌ستاره پرتغالی راه‌راه پوشان تورین تمجید ویژه‌ای کرد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که به مدت یک فصل با کریستیانو رونالدو 34 ساله کار کرد، در تمجید از این فوق‌ستاره پرتغالی که در فصل اول حضور در سری A ایتالیا 21 گل در 28 بازی به ثمر رساند، گفت: قدرت رونالدو در ذهنیت قوی اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریس 34 ساله است، قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام‌های اروپایی را به دست آورده و توپ‌های طلا را کسب کرده، اما همچنان به خود انگیزه لازم را می‌دهد که این تفاوت را رقم می‌زند. تکنیک هم البته مورد پایه‌ای برای ماندن در چنین سطحی برای سال‌های زیاد است، اما تقاوت توسط ذهنیت و حرفه‌ای‌گری رقم می‌خورد. اگر من ترجیجی داشته باشم که سرمربی رونالدو باشم یا یک استعداد جوان، بدون شک کار با کریس را انتخاب می‌کنم.

وی درباره جدایی‌اش از یوونتوس تصریح کرد: واقعاً بابت ترک یوونتوس پشیمان نیستم. پس از پنج سال حضور در یووه زمانش رسیده بود که استراحت کنم و شاید رئیس باشگاه (آنیلی) هم زودتر از من متوجه این موضوع شده بود.

افزایش قابل ملاحظه درآمدهای یوونتوس به لطف جذب رونالدو

سرمربی پیشین یوونتوس درباره جوزپه ماروتا که پس از جدایی از یوونتوس به عنوان مدیر اجرایی باشگاه اینتر مشغول به کار شده، اظهار داشت: در یوونتوس با ماروتا و بدون او، تیم را به قهرمانی رساندم. در اینتر جوزپه تیم قدرتمندی ساخته و با کونته به نیمکت تیم وزن داده است. به نظرم آنها می‌توانند فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریستیانو رونالدو آلگری یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو آلگری یوونتوس کریستیانو رونالدو آلگری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس