Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛در همایشی که چندی پیش با عنوان آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد و به همت بهزیستی برگزار شد یکی از موضوعات مطرح شده در خصوص بعضی از آسیب‌های خطرناک بود که در برخی از مناطق استان موجب از دست رفتن جان تعدادی از جوانان شده است.

آن گونه که اساتید روانشناسی نیز به آن اشاره کرده‌اند بزرگنمایی این آسیب اجتماعی که با جان افراد سر و کار دارد درج بیش از حد آن در رسانه‌ها خود موجب ترویج این فعل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در بسیاری از رسانه‌های استان به چنین موضوعی پرداخته می‌شود از جمله اخباری که در مورد بخش دیشموک و مشکلات آن بخش به صورت گسترده از رسانه‌های مختلف منتشر شد.

در همین خصوص خانم نژادی معاون برنامه ریزی معاونت بانوان ریاست جمهوری که به استان سفر کرده بود در گفت‌وگویی کوتاه با برخی رسانه‌های حاضر در همایش از آن‌ها خواست تا در اخبار و گزارش‌های خود تجدید نظر کنند.

او که به قولی طراح طرح تاب آوری اجتماعی نیز هست از رسانه‌های استان خواست تا اگر در این حوزه قلم می‌زنند با احتیاط و ظرافت بیشتری به موضوع بپردازند.

این مسوول در امور بانوان ریاست جمهوری با بیان این که ما نیز اخبار مربوط به دیشموک را به کرات از رسانه‌ها شنیده و خوانده‌ایم اظهار کرد:، اما بدانید که وضعیت دیشموک از بسیاری مناطق دیگر بهتر است انتشار اخبار به صورت گسترده از این منطقه خود موجب ایجاد مشکلات بیشتر خواهد شد لذا رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با وسواس و ظرافت بیشتری به این موضوع بپردازند.

انتهای پیام/پ

رفع آسیب خاص اجتماعی دیشموک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، جلسه شورای اجتماعی استان یزد با موضوع کودکان کار و خیابان به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و باحضور حجت الاسلام ملکی رئیس کارگروه علمی عملیاتی کودکان در معرض آسیب شورای اجتماعی کشور و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه محسنی راد مدیرکل اداره امور اتباع ومهاجرین خارجی نیز به بیان آخرین اقدامات صورت گرفته و مشکلات موجود در این خصوص پرداخت.

در این جلسه آخرین وضعیت جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان در استان و بررسی مشکلات و چالش های مربوط به آنها تشریح شد.

همچنبن در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در زمینه حقوق کودک در استان ارائه گردید.

تشریح برنامه های کارگروه علمی عملياتي کودکان در معرض آسیب نیز از جمله مسائلی بود که در این جلسه طرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • گل اول استقلال خوزستان به گل گهر روی اشتباه وحشتناک اخباری (گل گهر 2-1 استقلال خوزستان)
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی