Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر گفت:استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی به شکل‌های مختلف ملت ایران را تحت فشار‌ها و تحریم‌ها قرار داد تا بتواند به نقشه شوم خود یعنی شکست این نظام دست یابد که ناکام مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی تحریم‌ها را وسیله دست‌یابی به اهدافشان قرار دادند، افزود: آمریکا از ۱۵ ماه پیش از برجام خارج شد و تحریم‌ها را به منظور فلج کردن ایران اسلامی مضاعف کرد.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران اسلامی تاکنون سبب بر باد رفتن تمام نقشه‌های شیطان بزرگ شد.

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید منتظر شکست نهایی هم باشند.

او با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی در کشور مربوط به تحریم‌ها است، اضافه کرد: بخشی دیگر از این مشکلات مرتبط با سوء مدیریت‌ها و اختلاس و تروریسم‌های اقتصادی در داخل است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به مبارزه قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی، ابراز داشت: امید است جلوی مفاسد و افراد سودجو که به نظام جمهوری اسلامی ضربه می‌زنند، گرفته شود و این افراد دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد گفت: عده‌ای به دست و پا افتاده‌اند تا این مساله محقق نشود.

او ابراز داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی بایدبه قوه قضاییه کمک کنند، مجلس با وضع قوانین لازم، خلا‌های قانونی را برطرف کند، بیت‌المال باید در دست افراد صالح باشد تا فساد اقتصادی در کشور به وجود نیاید.

مهدوی نژاد اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، شکست داعش، پیروزی حزب الله، مقاومت‌های مردم مظلوم یمن و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه درس مقاومت حسینی است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به زیبایی‌های خلق شده در دشت کربلا در تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: تکلیف محوری امام حسین (ع) و یارانشان یکی از زیبایی‌های واقعه کربلا است که باید به درسی در نحوه برخورد مردم و وظیفه آن‌ها با شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور تبدیل شود.

او بیان کرد: اطاعت و عشق واقعی به رهبر دومین درس بزرگ در دشت کربلا بود که رضایت امام وقت برای شهدای کربلا اولویت داشت.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: عملکرد منطقی امام حسین علیه السلام و یارانشان در حادثه عاشورا و اطلاع رسانی درست و به موقع حضرت زینب (ع) و بازماندگان دشت کربلا از دیگر صحنه‌های واقعه عاشورای حسینی بود.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: امروز باید از اطلاع‌رسانی درست حضرت زینب (ع) درس گرفته شود و اقدامات سازنده برای مردم بازگو شود و تریبون‌ها را به دست دشمن نسپرد.

انتهای پیام / م

ناکامی تروریسم اقتصادی در فلج کردن ایران اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی رضایار ظهر سه شنبه در ویژه برنامه اردیبهشت مقاومت و سالروز تأسیس سپاه در شهرستان سوادکوه با اشاره به این مراسم به مناسبت سالروز تأسیس سپاه، شهادت سردار حجازی و سردار زاهدی و همرزمانش و آیت الله سلیمانی، نقطه مشترک تمامی اینها را تقدیر الهی دانست و گفت: کشور و مردم ایران اعتقادشان بر این است که یک رسالت جهانی دارند.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با اذعان بر اینکه این رسالت جهانی با انقلاب اسلامی ساختارمند شده است، افزود: در سال ۶۰، یک روز پیش از تصویب اساسنامه سپاه در مجلس، ما جمعی از فرماندهان به نزد رئیس مجلس، رئیس شورای نگهبان و رئیس قائم مقام رهبری آن زمان رفتیم و درخواستمان بر این بود که بعد از نام سپاه کلمه ایران نیاید بلکه انقلاب اسلامی آورده شود؛ چراکه نگرش ما بر یک تکلیف آخرالزمانی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد کشورهای شیعه در ۵۶ کشور اسلامی در اقلیت است، خاطرنشان کرد: اما اکنون مردم ایران به‌عنوان یک کشور شیعه جایگاه ممتازی را در بحث اعتقادی تفکر مهدوی و جهانی پیدا کرده و هدف امام راحل از انقلاب نه فقط مباحث عمرانی و رفاهی بلکه بیشتر مبنی بر این بوده که در یک نگاه راهبردی، انقلاب اسلامی یک مشیت راهبردی است که مشخص می‌کند مردم ایران در آخرالزمان در کدام سمت باشند.

این مسئول با اشاره به تألیف کتاب‌های متعدد دانشمندان غربی در حوزه آخرالزمان، چکیده آنها را در رابطه با پایان تاریخ در دنیا و درگیری دو اعتقاد، مکتب و فرهنگ برشمرد که یکی از آنها فرهنگ اسلامی و دیگری فرهنگ لیبرال دموکراسی است.

وی در ادامه با تأکید اینکه خاستگاه بخش اسلامی کشور ایران است، گفت: دشمن از روز اول با پیروزی انقلاب اسلامی این امر را دریافت و عطف این دیدگاه تحمیل جنگ و تحریم و ترور به کشور ما در طی این چهل و اندی سال است.

پرورش جوانان خداجوی بسیجی فتح الفتوح حضرت امام راحل بوده است

سردار رضایار با اذعان بر اینکه امام راحل با این تفکر، بسیج را شکل داده است، با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه فتح الفتوح امام راحل پرورش جوانان خداجوی بسیجی بوده است، افزود: پرورش انسان‌ها برای آخر الزمان و تحول عمیق معنوی در نسلی که امام پرورش داده است، جبهه‌ای را در داخل کشور شکل داد که به تهدیدها و توطئه‌ها پاسخ داد و توسعه را به ارمغان آورد و در بحث عمق بخشی خارجی نیز، امروز کف خیابان کل دنیا هم‌راستای ما شده است.

وی با بیان اینکه در نبرد پایان تاریخ، یک طرف جبهه مسلمانان است که هسته مرکزی آن شیعیان ایران هستند، تصریح کرد: چشم امید محرومان و مستضعفان جهان به این نقطه و چشم امید از امام راحل به مقام معظم رهبری است.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشور به تغییر ساختار سپاه پس از جنگ توسط حضرت آقا و تشکیل نیروی قدس اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین ۵۸ شکل دادیم و در طی این چهل و اندی سال نگاه ما به اسلام یک نگاه تمدنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با این نگاه تمدنی به اسلام، جایگاه ما در دنیا به این عظمت رسیده است، گفت: در طوفان الاقصی ظرف چهار ساعت کاری کرده‌ایم که کل کشورهای عربی در ۷۰ سال چنین نکردند؛ سنگ در دست جوانان فلسطینی به پهباد رسیده است، در ۱۶ رشته استراتژیک دنیا جزو باشگاه‌های دهگانه و پانزده‌گانه هستیم و با وجود مشکل معیشتی اما در میان بیش از ۲۰۰ کشور دنیا در رتبه هفدهم قرار داریم.

سردار رضایار در رابطه با تکلیف اخرالزمانی و با بیان اینکه قله ما حضرت امام و اکنون مقام معظم رهبری است، بر اولویت تربیت انسانی تأکید و خاطرنشان کرد: وظیفه ما در بسیج، امت‌سازی برای امام است و ما پیشکسوتان باید به دنبال خواص امت باشیم و وظیفه دولت‌سازی نیز بر عهده بسیج اقتشار است.

کد خبر 6086444

دیگر خبرها

  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • حامی اقتصاد اسلامی
  • اقتصاد اسلامی بدون وضو!
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است