Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@10:27:38 GMT

قیمت شیرینی و شکلات کامِ مردم را تلخ کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۱۴۹

قیمت شیرینی و شکلات کامِ مردم را تلخ کرد

ساعت24 -دبیر انجمن شیرینی و شکلات با بیان اینکه تنها ۲۰ درصد به قیمت شیرینی و شکلات اضافه شده است، گفت: افزایش قیمت در صنعت شیرینی و شکلات موجب کاهش خرید می‌شود.

دبیر انجمن شیرینی و شکلات با بیان اینکه تنها ۲۰ درصد به قیمت شیرینی و شکلات اضافه شده است، گفت: افزایش قیمت در صنعت شیرینی و شکلات موجب کاهش خرید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جمشید مغازه‌ای در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان و هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات بیان کرد: در نمایشگاه امسال صرفاً ۱۱ شرکت از ۱۰ کشور حضور یافته‌اند که بیشتر در زمینه مواد اولیه بوده است؛ چرا که در ایران تعرفه محصولات شیرینی و شکلات بالاست و از این رو شرکت‌های خارجی کمتر راغب به حضور در نمایشگاه هستند.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه امسال ۲۵۰ میلیون دلار شیرینی و شکلات صادر کرده‌ایم، اظهار کرد: به طور کلی صادرات شیرینی و شکلات در شش ماه دوم سال اتفاق می‌افتد که پیش بینی می‌شود امسال این میزان به سقف ۸۰۰ میلیون دلار برسد و چنانچه شرایط فراهم شود امکان صادرات شیرینی و شکلات تا ۲ میلیارد دلار هم وجود دارد.

دبیر انجمن شیرینی و شکلات در ادامه با تاکید بر مشکلات تولیدکنندگان این صنعت در حوزه واردات مواد اولیه، گفت: قرار است بخشی از واردات از طریق ارز صادراتی تامین شود.

مغازه‌ای با بیان اینکه ۵۰۰ هزار تن شکر در سال برای صنعت شیرینی و شکلات نیاز است، تصریح کرد: در حال حاضر این صنعت با مشکل شکر دست و پنجه نرم می‌کند و با توجه به این که فصل برداشت چغندر نزدیک است، دولت باید مشکل تأمین شکر را حل کند.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شکلات شیرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز