Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@18:09:35 GMT

اونس طلا امروز چقدر قیمت خورد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۱۹۴

اونس طلا امروز چقدر قیمت خورد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، در حالی که وضعیت نامشخص سیاست های پولی انبساطی بانک های مرکزی جهان موجب افزایش تقاضا برای طلا شده و در عین حال خوش بینی به مذاکرات تجاری موجب افزایش قیمت سایر دارایی ها گشته است، قیمت طلا امروز نوسان محدودی داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۹ درصد افزایش به ۱۵۰۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت ها از ابتدای هفته جاری تاکنون حدود ۰.۳ درصد افت داشته و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار دارد. قیمت طلا در بازار امریکا هم امروز با ۰.۳۳ درصد افزایش به ۱۵۱۲ دلار و ۴۰ سنت رسید.

سوگاندها ساگدوا تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «کاهش تنش ها بین دو اقتصاد بزرگ جهان منجر به خروج سرمایه ها از بازار طلا و حرکت به سمت دارایی های پرریسک شده است.» وی افزود: «تحول مهم بعدی که در قیمت طلا تاثیرگذار است نتیجه نشست فدرال رزرو است... و ممکن است قیمت طلا در کوتاه مدت بین ۱۴۸۰ تا ۱۵۵۰ دلار در نوسان باشد.»

دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا دیروز اعلام کرد که ترجیح می دهد یک توافق تجاری جامع با چین امضا کند، اما در عین حال امکان یک توافق موقت را رد نکرد. وی در عین حال گفت که یک توافق آسان امکان پذیر نیست.

دو طرف در آستانه مذاکرات تجاری ماه آینده اقداماتی حاکی از حسن نیت از خود نشان داده و از سطح تنش ها کاسته اند. این اقدامات سبب شده تا ارزش سهام در بازارهای آسیایی تقویت شود. اقدامات محرک اقتصادی از سوی بانک مرکزی اروپا نیز در تقویت بازارهای مالی موثر بوده است.

ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اروپا روز پنجشنبه وعده اقدامات محرک اقتصادی گسترده جهت احیای اقتصاد حوزه یورو را داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جهان دلار اقتصاد سرمایه چین سهام بانک مرکزی یورو اونس طلا قیمت اونس طلا طلا جهانی مذاکرات تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز

به گزارش جام جم آنلاین، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۷۳۶ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان کشف قیمت شد‌.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۳ هزار و ۲۲۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت مانده است.

کاهش ۹۵هزار تومانی هر گرم طلای ۱۸ عیار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با افت ۳۵۰ هزار تومانی به نرخ ۳۹ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۴۱۹ هزار تومانی به قیمت ۴۲ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان معامله شد و حباب آن افزایش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷ میلیون و ۵۰ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۵ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است. هر گرم طلا امروز با کاهش ۹۵ هزار تومانی روبرو شد.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) ، با کاهش ۱. ۳۴ درصدی به نرخ ۲۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا