Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:03:48 GMT

ایستادگی مقابل استکبار سیره اهل بیت (ع) است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۳۳۱

ایستادگی مقابل استکبار سیره اهل بیت (ع) است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۲ شهریور ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: مقابله با ستمگران و زورگویان درس قیام کربلا است و الگویی برای دنیای امروز ما به شمار می‌آید.

او افزود: ایستادگی مقابل استکبار و زیر بار ذلت نرفتن، سیره اهل بیت (ع) است و با عبرت آموزی باید برابر زورگوی‌های آمریکا و متعهدانش ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی اضافه کرد: دولتمردان با راهبرد مقاومت اقتصادی و سیاسی، پیچ‌های سخت را خواهند گذراند و ملت ایران همچون گذشته با پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ گونه دخالت به بیگانگان نخواهند داد.

امام جمعه موقت شهرکرد بر حفظ ارزش‌های دینی تأکید کرد و گفت: هیچ جامعه‌ای با لهو، لعب و پایکوبی اصلاح نشده و متأسفانه در برخی جشن‌ها حتی مذهبی زیاده روی در شادی‌های کاذب را مشاهده می‌کنیم که هیچ کدام سازنده نیست.

فاطمی ادامه داد: اشک ریختن در مراسم سوگواری اهل بیت بویژه امام حسین (ع) نه تنها سازنده است بلکه باعث شادی روح و تزکیه نفس مؤمنان می‌شود.

او از مسئولان آموزش و پرورش هم خواست ارزش‌های دینی و فرهنگی اسلامی را بین دانش آموزان بیش از پیش ترویج دهد.

انتهای پیام/ز

مقاومت مقابل زورگویان درس عبرت از عاشوراست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه که پیشتر تجربه زدن چهار گل به بارسلونا را داشته، اما هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته بود این کار را انجام بدهد، بازی برگشت را برای درخشش خود انتخاب کرد تا پیش چشم هواداران بارسا شادی کند و مثل سه سال قبل دوباره عامل حذف آبی اناری‌ها شود.

فوق ستاره فرانسوی  در دقیقه 61 گل سوم پاری‌سن‌ژرمن را در مسابقه برگشت مقابل بارسلونا زد تا تیمش را در مجموع پیش بیاندازد و در آستانه صعود قرار بدهد، اما در دقایق پایانی که شاگردان ژاوی برای زنده کردن امیدهایشان تلاش می‌کردند تا گل تساوی را بزنند، امباپه با فرصت طلبی و شوت محکم در محوطه جریمه گل چهارم را زد و یک شادی جنجالی انجام داد.

امباپه که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 در ورزشگاه نو کمپ هت‌تریک کرده بود، دوباره در زمین بارسا درخشید و بار دیگر حذف بارسا را مقابل چشمان هواداران‌شان رقم زد.

فوق ستاره فرانسوی پس از اینکه از دفع توپ اشتباه ژول کنده استفاده کرد و گل چهارم در بازی برگشت را به ثمر رساند، از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید و به سمت جایگاه تماشاگران رفت و مقابل هواداران بارسلونا که بالای سرشان هواداران پاریسی بودند، خوشحالی جنجالی انجام داد.

بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن هم که سر از پا نمی‌شناختند، دور امباپه حلقه زدند و با او شادی را ادامه دادند که دخالت داور به خوشحالی آنها پایان داد تا بازی پس از دقیقه 89 هم دوباره از سر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • راهپیمایی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • زلنسکی: موشکی برای ایستادگی در مقابل حملات روسیه نداریم