Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:59:17 GMT

فردا آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۳۷۸

فردا آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم  آغاز سال تحصیلی جدید ۹۹-۹۸ حوزه‌های علمیه،فردا  ۲۳ شهریورماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۴۰ در مدرسه  فیضیه برگزار می‌شود.

مراسم سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه با سخنرانی آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلیدهمچنین آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه  هم به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت‌های این معاونت خواهد پرداخت.

در این مراسم، آقایان حیدرزاده و میرباقری به مرثیه سرایی می‌پردازند.

 دروس حوزه علمیه از یکشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های  آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ حوزه‌های علمیه برپایی نمایشگاه یادمان شهدا، به نمایش گذاردن تصاویر علمای برجسته گذشته  و معاصر و معرفی برخی از طرح‌ها و برنامه‌های کلان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه است. 

انتهای پیام/ش

سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • چگونه طلبه شویم؟
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است