Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:37:33 GMT

اسپانیا از چنگ استرالیا گریخت و فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۳۹۳

اسپانیا از چنگ استرالیا گریخت و فینالیست شد

تیم ملی بسکتبال اسپانیا در پایان یک بازی سخت توانست استرالیا را شکست داده و فینالیست رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ چین شود.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز (جمعه) ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۸، در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین دو تیم اسپانیا و استرالیا به مصاف یکدیگر رفتند که اسپانیا مدعی کسب عنوان قهرمانی با برتری ۹۵ - ۸۸ در پایان وقت اضافه دوم، به عنوان نخستین تیم راهی فینال این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی این بازی به سود اسپانیا به پایان رسید که استرالیا تا ۴ ثانیه مانده به پایان بازی ۷۰ - ۶۹ از اسپانیا پیش بود، اما دو تیم در پایان کوارتر چهارم با نتیجه ۷۱ - ۷۱ به تساوی رسیدند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در ادامه نیز هیچ یک از دو تیم قصد تسلیم شدن نداشتند و با کسب ۹ امتیاز در وقت اضافه اول، بار دیگ در امتیاز ۸۰ مساوی شدند. با شروع وقت اضافه دوم اما این تیم اسپانیا بود که با بهره بردن از تجربه بازیکنانی چون گسول ۱۵ امتیاز را مقابل ۸ امتیاز استرالیا کسب کرد تا با نتیجه ۹۵ - ۸۸ پیروز این بازی نفس گیر شود.

نتایج چهار کوارتر و دو وقت اضافه این دیدار به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۲۲ - ۲۱ اسپانیا
کوارتر دوم: ۱۰ - ۱۶ استرالیا
کوارتر سوم: ۱۹ - ۱۸ اسپانیا
کوارتر چهارم: ۲۰ - ۱۶ اسپانیا
وقت اضافه اول: ۹ - ۹ مساوی
وقت اضافه دوم: ۱۵ - ۸ اسپانیا

در پایان این دیدار "مارک گسول" سنتر نام آشنای (بازیکن پست ۵) تیم ملی اسپانیا با کسب ۳۳ امتیاز، ثبت ۶ ریباند، ۴ پاس گل، ۲ بلاک شات و تاثیرگذاری ۳۳ ستاره میدان شد.

هم‌چنین "اندرو بوگات" سنتر (بازیکن پست ۵) تیم استرالیا با کسب ۱۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس گل، ۱ توپ ربایی و تاثیرگذاری ۲۰ بهترین بازیکن تیمش شد. "پتی میلز" با کسب ۳۴ امتیاز برای استرالیا، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی بسکتبال 2019 چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند

آفتاب‌‌نیوز :

علی الظاهر واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس به چند بانک و هم چنین استقلال به شرکت خلیج فارس قطعی شده است و پیش از ۵ اردیبهشت ماه به صورت رسمی اعلام خواهد شد. همین خبر کافی بود تا برخی از ستاره‌های معترض تیم پرسپولیس تصمیم جدایی خود را از تیم منتفی کنند و چشم انتظار پایان فصل و مذاکرات جدید با باشگاه برای تمدید قرارداد باشند.

در روز‌های اخیر این شائبه در فضای مجازی ایجاد شد که بازیکنانی، چون مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر به دنبال جدایی از تیم پرسپولیس و حضور در تیم تراکتور هستند. حضور این دو بازیکن در مراسم ختم همسر مالک باشگاه تراکتور به این شائبه قوت بیشتری بخشید، اما بر اساس خبر‌های رسیده باشگاه پرسپولیس و رضا درویش از همه توان خود برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان تمام شده استفاده خواهد کرد.

با واگذاری امتیاز تیم پرسپولیس بدون شک توان مالی باشگاه افزایش پیدا خواهد کرد و باشگاه در شروع مذاکرات می‌تواند بدهی‌های سابق را پرداخت کند.

با این شرایط بعید به نظر می‌رسد، در پایان فصل بازیکنی به بهانه مشکلات مالی اردوی تیم پرسپولیس را ترک کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود