Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، از کشف عرقیات دارویی، روغن خوراکی و مواد شوینده غیرمجاز در یک عملیات مشترک با معاونت غذا و دارویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، خبر داد. سرهنگ "تقی افرند"، در گفت‌وگویی، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: با شکایت نماینده بازرسی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص فعالیت مجرمانه و توزیع داروی غیر مجاز در یک واحد مسکونی در مرکز شهر تهران، تیمی از ماموران این یگان برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مقام انتظامی عنوان داشت: در این راستا، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت، روز یکشنبه گذشته با همراهی و همکاری بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران، این واحد مسکونی را مورد بازرسی و بازدید قرار دادند که طی آن مشخص شد مالک این واحد مسکونی با تغییر کاربری، اقدام به تهیه و توزیع عرقیات دارویی، مواد شوینده و روغن خوراکی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته می کند.   وی افزود: در بازرسی از محل نیز چهار هزار لیتر عرقیات دارویی غیرمجاز، شامپو، الکل صنعتی، روغن کنجد، شیره انگور، سرکه سیب و سرکه دبه ای تاریخ مصرف گذشته و فاسد شده کشف شد.   سرهنگ افرند، تصریح کرد: متهم این پرونده دستگیر و پس از تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده با هماهنگی از سوی دادیار شعبه اول ناحیه 26 تهران (جرایم پزشکی) محل مذکور به علت غیر مجاز بودن فعالیت، پلمب شد.   معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، در ادامه افزود: از این محل، حجم بالایی تجهیزات حجامت به صورت غیر استاندارد، نیز کشف شد که همگی توقیف و در اختیار کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفت. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F8r برچسب ها: دارو ، گیاهی ، خوراکی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دارو گیاهی خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از تلفن ۱۹۰ مشاوره دارویی بگیرند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زهرا جهانگرد اظهار کرد: مراکز اطلاع رسانی دارو‌ها و سموم سراسر کشور در راستای ارائه مشاوره دارویی و کنترل مسمومیت از طریق شماره تلفن ۱۹۰ (داخلی ۳-۲) آماده ارائه مشاوره به مردم در این حوزه هستند.   سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو با تأکید بر لزوم منطقی سازی مصرف دارو و ارتقای فرهنگ مصرف آن در میان جامعه، گفت: برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی لازم به منظور آموزش‌های عمومی در جامعه از طریق تهیه محتوای آموزشی را انجام داده‌ایم.   بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی گفت: اجرای آموزش‌های عمومی توسط سازمان غذا و دارو و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت می‌گیرد.    

دیگر خبرها

  • بازی با جان، تجارت پرسود برخی عطاری‌ها
  • ورود ۹۶ داروی جدید به بازار در ۱۴۰۲
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار/صرفه جویی ارزی ۲۰۰ میلیون دلاری با رشد تولید
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • انجام مشاوره دارویی با ۱۹۰
  • مردم از تلفن ۱۹۰ مشاوره دارویی بگیرند