Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:02:42 GMT

ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۴۶۱

ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه

ساعت24 - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز از رودهن به سمت آمد ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 از آمل به تهران یک‌طرف خواهد بود .

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین گزارش شده و حجم بار ترافیکی در شهر‌های عبوری این محورها بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز سنگین و پرحجم گزارش شده اما خودروها در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم گزارش شده و مشکل خاصی در این دو محور مواصلاتی کشور برای عبور و مرور خودورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز از رودهن به سمت آمد ممنوع بوده و هم وطنان میتوانند در این ساعات از شمال به جنوب این محور تردد روانی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 از آمل به تهران یک‌طرف خواهد بود و این محدودیت تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

محبی خاطرنشانکرد: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت مدیریت زمان سفر، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

منبع:فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محور هراز وضعیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل ده شاد تا احمدآباد مستوفی و محور ورامین – تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

کد خبر 6084079 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی