Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اهمیت اربعین حسینی، تصریح کرد: همایش جهانی پیاده‌روی اربعین نماد قدرت اسلام و ارزش‌های دینی در مقابل استکبار جهانی است.

 آیت‌الله ناصری‌یزدی با اشاره به اینکه آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته توطئه‌های زیادی علیه انقلاب اسلامی ایران داشته و ایران را تروریست معرفی می‌کند، افزود: این اقدام در حالی است که آمریکایی‌ها در میان تمام مسلمانان در حال خونریزی و جنایت است و همه کشور‌ها را به جان هم انداخته‌اند تا بتوانند به کار‌های خبیثانه خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: مستکبران جهان جز ذلت و خواری برای ما چیزی نمی‌خواهند، ولی این ملت تاکنون با ایستادگی در برابر دشمنان، نه تنها دچار ذلت نشدند، بلکه به برکت فرمان رهبری و برخورداری از بصیرت بالا، امروز در اوج عزت هستند.

او خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) برای زنده نگه داشتن ارزش‌های دینی و اسلامی مقابل ظلم ایستاد و به شهادت رسید.

 آیت‌الله ناصری‌یزدی احیای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را از جمله مهمترین اهداف امام حسین (ع) در دشت نینوا دانست و افزود: واقعه کربلا الگو و ملاک خوبی برای توسعه انسان‌های مومن در عصر حاضر است.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این که بعد از شهادت امام حسین (ع) در دشت نینوا وظیفه حضرت زینب (س) آغاز و حائز اهمیت است، گفت: در حرکت حضرت زینب (س)، دو عنصر صبر و بصیرت به صورت بسیار پررنگ دیده می‌شود.

ناصری‌یزدی بصیرت افزایی را یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان‌های مومن در جامعه و عصر امروز دانست و بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به واسطه ارزش‌های دینی و عاشورایی، در حال ترویج به تمام نقاط دنیا است.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مشهد مقدس که با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، افزود:  سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق، فرزند نامشروع استکبار همان اسرائیل غاصب را خوار و ذلیل کرد و به اذعان کارشناسان و تحلیل بین‌المللی توانست اثبات کند ایران امروز با گذشته متفاوت است.

وی تصریح کرد: در این عملیات ایران نشان داد:  اگر یک روز وارد میدان شود، هیچ نقطه و مکانی از استکبار در منطقه باقی نخواهد ماند و این دستاورد در شرایطی تحقق یافت که نیروی سپاه از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد و اگر قرار بود از تجهیزات جدید استفاده کند، نقطه آبادی از اسرائیل باقی نمی‌ماند.

امام جمعه مشهد گفت: عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی و همه دشمنان اسلام را به وحشت انداخت به گون ها‌ی که پس از این عملیات مقامات آمریکایی که پیش از این بار‌ها حمایت همه‌جانبه خود از اسرائیل را اعلام کرده بودند، بیان داشتند در مقابل پاسخ ایران حمله نظامی نخواهند داشت.

آیت الله علم الهدی با اشاره به خطای تحلیلی برخی از رسانه‌های داخلی در خصوص عملیات سپاه گفت: برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی، توفیق این عملیات را در تعداد کشته زیاد از دشمن، بالا بودن خسارات و مورد هدف قرار دادن اهداف خاص می‌دانستند که باید به آنها گفت:  هدف اصلی این عملیات نشان دادن قدرت به جریان استکباری است.

امام جمعه مشهد گفت: استکبار به سردمداری آمریکا به دنبال براندازی اسلام است و در این مسیر از فرزندان نامشروع خویش از جمله اسرائیل بهره می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت