Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، حریفانشان را شناختند.

اختصاصی طرفداری- قرعه کشی رقابت های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان، لحظاتی پیش به اتمام رسید و نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم حریفانشان را شناختند.

بر این اساس، در وزن 55 کیلوگرم، پوریا ناصرپور در دور اول به مصاف کیلیچ از ترکیه می رود و در صورت پیروزی، با کشتی گیر ازبکستانی رودررو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان روسیه، ژاپن و گرجستان از کشتی گیران سرشناسی هستند که در گروه ناصرپور قرار دارند، اما الدانیز عزیزلی که یکی از مدعیان قهرمانی در این وزن به حساب می آید، در گروه دیگر قرار دارد و تا فینال با کشتی گیر کشورمان رو برو نمی شود.

در وزن 63 کیلوگرم، میثم دلخانی با قرعه سختی روبرو شد و می بایست در دور اول با استفان ماریانیان، کشتی گیر شناخته شده کشور روسیه سرشاخ شود. شینیبو اوتا ژاپنی و رحمان بلیچی ترکیه دو کشتی گیر مطرح این وزن در گروه دیگر این وزن قرار دارند.

در وزن 72 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در دور اول با لومتادزه از گرجستان مصاف می دهد و در صورت پیروزی با برنده دیدار سلیمانوف از آذربایجان و استلینگر از کرواسی رودررو خواهد شد.

در وزن 82 کیلوگرم، قرعه نحس رژیم صهیونیستی به سعید عبدولی نخورد و کشتی گیر رژیم اشغالگر قدس تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد که البته رسیدن این کشتی گیر تا این مرحله بعید بنظر می رسد.. عبدولی به دلیل داشتن امتیاز رنکینگ، دور اول استراحت دارد و در گروه او ادلان آکیف از روسیه و رفیق حسینوف از آذربایجان حضور دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس

جان سینا 47 ساله شد.

نه تنها او را نمی‌توانید ببینید، بلکه هرگز کسی مثل او را هم نخواهید دید.

طرفداری | رسانه Sportskeeda به مناسبت تولد جان سینا 2 طرح جذاب از این بازیگر - کشتی گیر پست کرد. یکی از این تصاویر مربوط به دستاوردها و افتخارات او در WWE بوده و تصویر دیگر، عکس‌هایی از جان سینا را از ابتدای حضورش در WWE تا به امروز در کنار هم نشان می‌دهد.

16 قهرمانی جهان، 5 قهرمانی ایالات متحده، 4 قهرمانی تگ تیم، 2 بار پیروزی در بازی رویال رامبل و 1 مرتبه پیروزی در بازی MITB
آیا جان سینا روزی با تکمیل تنها جای خالی در ویترین افتخارات خود یعنی کمربند بین قاره‌‌ای، قهرمان گرنداسلم خواهد شد؟

 

جان سینا، پرافتخارترین کشتی گیر WWE در کنار ریک فلیر با 16 عنوان قهرمانی جهان

زمانی که بحث بهترین سوپراستار در تاریخ کشتی کچ مطرح باشد، نام جان سینا همواره به عنوان یکی از نامزدهای اصلی این عنوان مطرح می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی