Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:45:47 GMT

توئتیر حساب کاربری مسئولان و خبرنگاران کوبا را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۵۵۶

توئتیر حساب کاربری مسئولان و خبرنگاران کوبا را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، حساب‌های کاربری متعلق به «رائول کاسترو» رهبر کوبا، «ماریلا کاسترو» دختر وی و رسانه‌های دولتی این کشور در توئیتر مسدود و از دسترس خارج شد.

از سوی دیگر گفته شده حساب کاربری بسیاری از خبرنگاران و مسئولان دولتی کوبا نیز در توئتیر مسدود شده است.

در واکنش به این موضوع، یکی از مسئولان توئتیر مدعی شده که سیاست‌های مربوط به اسپم و فریبکاری این کمپانی به کاربران اجازه نمی‌دهد از طریق حساب‌های متعدد موضوعی را به صورت ساختگی ترویج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر اتحادیه خبرنگاران کوبا در واکنش به این اقدام توئیتر، چنین کاری را به معنای سانسور گسترده خوانده است.

گفته شده اقدام توئتیر در مسدودسازی حساب کاربری خبرنگاران و برخی مسئولان کوبایی همزمان با سخنرانی «میگل دیاز کانل» رئیس جمهوری کوبا صورت گرفته که او در آن درباره بروز بحران انرژی به دلیل تحریم‌های آمریکا هشدار داده بود.

کد خبر 4717086

منبع: مهر

کلیدواژه: کوبا توییتر خبرنگار ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ایران فلسطین نتانیاهو سوریه دونالد ترامپ لبنان روسیه حزب الله لبنان جنگ 2015 یمن افغانستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۰۰هزار دلاری فیفا به استقلال

پس از اینکه باشگاه سانتا کلارای پرتغال رسماً از استقلال شکایت کرد و گفت طرف ایرانی هنوز از بابت جذب محمد محبی به عنوان بازیکن قرضی در لیگ بیست و دوم حرفه‌ای با آنها تسویه حساب نکرده، کار به کمیته انضباطی فیفا کشیده شد و استقلال محکوم به پرداخت مابقی مطالبات بر اساس رای این کمیته گردید. در همان زمان با صراحت اعلام شد اگر این پرونده بسته نشود استقلال مجوز حرفه‌ای نخواهد گرفت و حالا به نظر می‌رسد پرونده در حال بسته شدن است مگر اینکه طی روزهای آینده اتفاقات عجیب و غریبی رخ بدهد.

کمک ویژه فیفا

استقلالی‌ها به دنبال آن بودند تا از طریق پول‌های بلوکه شده خودشان در فیفا مشکلات طلبکاران خارجی را حل کنند. البته استقلال در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مطالبات بلوکه شده دارد که به خاطر بحث تحریم‌ها نتوانسته آنها را تحویل بگیرد ولی رداخت این پول‌ها از طریق کنفدراسیون‌های قاره‌ها به باشگاه‌های طلبکار دشواری بسیار بیشتری دارد به همین خاطر استقلالی‌ها سراغ مطالبات خودشان از فیفا رفتند. استقلالی ها پس از تسویه حساب با دستیاران ریکاردو ساپینتو، همچنان ۳۰۰ هزار دلار پول نزد خزانه فدراسیون جهانی فوتبال داشتند و با مذاکراتشان توانستند آنها را متقاعد کنند که این رقم را به حساب باشگاه سانتا کلارا بریزند. با توجه به اینکه فیفا و باشگاه مذکور مشکلی از بابت نقل و انتقال پول ندارند، عملاً داستان تا حد زیادی رتفع شده و رقم مورد نظر تا قبل از یازدهم فروردین به حساب سانتا کلارا واریز می‌شود.

کمک کنفدراسیون فوتبال آسیا

اما حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد باز هم استقلال به طور کامل با طرف پرتغالی تسویه حساب نکرده و تکلیف مابقی این پول چه خواهد شد؟ اینطور که مدیران باشگاه استقلال می‌گویند، تمام تدابیر اتخاذ شده و مابقی طلب هم که زیر ۲۰۰ هزار دلار محسوب می‌شود تهیه شده است تا به روشی کاملاً قانونی منتقل گردد اما اگر به هر دلیلی چنین اتفاقی رخ ندهد، با کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگی صورت گرفته شده تا از محل درآمدهای بلوکه شده استقلال، باقیمانده طلب سانتا کلارا را به صورت مستقیم به حساب این باشگاه واریز کرده یا در اختیار فیفا بگذارد که از طریق آنها به پرتغالی‌ها داده شود و این پرونده دردسرساز که چیزی حدود ۱۶ ماه استقلال را درگیر خودش کرده است، بسته شود.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید!
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید !
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • مسئولان استان چه تدابیری برای سفر‌های ایمن و مطمئن در تعطیلات نوروز اندیشیده اند؟
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود (+ جزئیات)
  • ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!
  • کمک ۳۰۰هزار دلاری فیفا به استقلال