Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@16:11:31 GMT

شایان مصلح بازی با ذوب آهن را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۶۱۱

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کاروان سپاهان در حالی اصفهان را به مقصد اهواز ترک کرد که شایان مصلح، مدافع چپ این تیم به دلیل مصدومیت همراه این تیم نبود.

مصلح در تمرینات اخیر تیمش دچار آسیب دیدگی شد و همین موضوع باعث شد دیدار حساس هفته سوم مقابل فولاد را از دست بدهد.

میزان مصدومیت این بازیکن و مدت دوری وی از میادین هنوز مشخص نیست و طی روزهای آینده و پس از انجام معاینات لازم اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز مصلح، سپاهان در بازی با فولاد از حضور حامد بحیرایی، محسن مسلمان و محمد ایرانپوریان هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند.

گفتنی است محمدرضا حسینی در سفر به اهواز همراه سپاهانی‌ها بود و برای اولین بار در فهرست تیمش قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم