Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادگستری کل استان هرمزگان در حوزه عدالت محوری و توسعه امنیت قضایی و اقتصادی به عنوان برگزیده بیست و دومین جشنواره شهید رجایی این استان معرفی شد. تاریخ انتشار: 16:00 - 22 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۱۳۷ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، دادگستری این استان در شاخص عدالت محوری و توسعه امنیت قضایی و اقتصادی به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با هدف معرفی دستگاه‌ها و مدیران برتر این استان برگزار شد و در مراسم اختتامیه آن با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولین از تلاش‌های یکساله دستگاه قضایی هرمزگان تجلیل شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره در شاخص عدالت محوری و توسعه امنیت قضایی و اقتصادی از تلاش‌های دادگستری کل استان هرمزگان تجلیل شد.

همچنین با توجه به دستاورد‌های دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس در راستای ارتقای شاخص امنیت و توسعه اقتصادی، لوح سپاس و تندیس بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس اهدا شد.

شایان ذکر است: به منظور معرفی تلاشگران عرصه خدمت و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری و مهرورزی با هدف افزایش اعتماد عمومی و تقدیر از برگزیدگان، هر ساله جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دادستان بندرعباس دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم در قم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه‌های شهید مطهری باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،‌ سید اسماعیل حسینی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال جدید گفت: ‌معلم نقش اثرگذاری در کسب هر افتخاری در کشور دارد لذا باید برنامه‌های تجلیل از مقام معلم به بهترین نحو برگزار شود.

وی با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته معلم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم ‌را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه های این معلم فکور انجام گیرد.

وی در مورد طرح مهارت آموزی ورزشی با یادگیری یک مهارت تصریح کرد: در زمینه ارتقای سطح فعالیت های ورزشی و حرکتی ضرورت هم افزایی دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش از اهمیت برخوردار است.

حسینی مقدم افزود: مربی لازم که صلاحیت و قابلیت لازم برای اجرای مطلوب طرح مهارت آموزی را دارد باید تأمین شود و این مهم با توانمندسازی معلمان مستعد قابلیت اجرایی بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد