Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرهاشم حسینی با شکست نماینده انگلیس در دیدار پایانی دومین مرحله گرندپری در سال ۲۰۱۹ ضمن کسب مدال طلا، انتقام سختی از انگلیسی‌ها گرفت. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست از  مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از صبح امروز(جمعه - 22 شهریورماه) با برگزاری رقابت‌های 68- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم بانوان برگزار شد و میرهاشم حسینی با برتری در دیدار پایانی به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در این رقابت‌ها ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف روبن ناوارو از مکزیک رفت و به برتری 19 بر 12 دست یافت. نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو ایران در ادامه و در مرحله یک‌هشتم نهایی در پایان راند دوم با نتیجه 22 بر یک از سد جاویر پرز پولو از اسپانیا گذشت. 

در مرحله یک‌چهارم نهایی، میرهاشم حسینی با برتری 10 بر 2 مقابل سروش احمدی، دیگر نماینده کشورمان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او در دیدار مرحله نیمه‌نهایی به مصاف  ادیوال پونتس از برزیل رفت و با نتیجه 10 بر 4 از سد حریف خود عبور کرد و به دیدار پایانی رسید. 

حسینی در دیدار پایانی به مصاف کریستین مک‌نیش از انگلیس رفت و با ارائه عملکردی بسیار خوب با نتیجه 36 بر 20 از سد حریف خود گذشت تا مانند مرحله نخست مسابقات به مدال طلا دست یابد. حسینی در دیدار پایانی با شکست مک نیش، انتقام سختی از انگلیسی‌ها بابت عدم صدور روادید حضور در مسابقات جهانی منچستر گرفت. 

سروش احمدی دیگر نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان پیش از حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی، ابتدا با نتیجه 5 بر 2 از سد کنستانتینوس چمالیدیس از یونان عبور کرد. او در مرحله یک‌هشتم باید به مصاف احمد ابوغش، قهرمان المپیک ریو 2016 و دارنده مدال نقره و برنز جهان در سال‌های 2019 و 2017 از اردن می‌رفت که تکواندوکار اردنی در مبارزه حاضر نشد تا نماینده کشورمان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند. 

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

تکواندو گرندپری ژاپن| حسینی با شکست نماینده برزیل فینالیست شد

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران میرهاشم حسینی مسابقات گرندپری تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران میرهاشم حسینی مسابقات گرندپری تکواندو تکواندو ایران میرهاشم حسینی مسابقات گرندپری تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085827

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟