Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی اصل یکی از محورهای مهم عاشورا را حرکت پشت سر رهبری و ولایت دانست و گفت: دشمن در فضای بی در و پیکر مجازی با حربه های رنگین و دروغین به دنبال قداست زدایی از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (22 شهریور) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به آثار و برکات تقوا در سبک زندگی انسان، گفت: اگر بخواهیم دستورات خداوند، سبک، سیره و روش انبیا الهی و معصومین (علیهم السلام) را در زندگی پیاده کنیم، قطعا متضرر نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه لنده با بیان اینکه امروز امام حسین (علیه السلام) به یک شاخص مهم در سبک زندگی همه جهانیان تبدیل شده، اظهار داشت: ظرفیت و مکتب عاشورا باعث شده تا آزادی خواهان و عدالت خواهان حول محور این خورشید بچرخند.

 

وی با اشاره به اینکه محور مقاومت نیز از این فرهنگ در جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان تاسی گرفته اند، ادامه داد: دشمنان با راه اندازی جنگ های نیابتی و به جان هم انداختن مسلمین، به دنبال تضعیف دولت های مسلمان و برهم زدن اتحاد میان این کشورها با ایران که در محور مقاومت قرار دارد بوده و دائم در حال جنگ افروزی در منطقه بر علیه مقاومت هستند.

 

محمودی اصل تاکید کرد: نیاز بشر به فرهنگ دینی در حالی است که به سرعت در حال پیشرفت های مادی بوده و باید این روند هماهنگ با تعالی دین باشد که عاشورا کارآمدی خویش را در جهان به نمایش گذاشته است.

 

امام جمعه شهرستان لنده ضمن تاکید بر اینکه عاشورا درس مقاومت، تحمل تنگناهای اقتصادی، مقابله با استکبار و ایثار و فداکاری را به ما یاد داده، اضافه کرد: علی رغم همه مشکلات مالی هزینه های زیادی برای استمرار این مکتب می کنیم.

 

وی در ادامه، یادآور شد: مقاومت در برابر دشمنان با صبر انقلابی و مقاومت باعث شده تا صبر ما دو چندان شود، ولی ضرورت دارد مسئولان نیز به فکر رفع مشکلات مردم باشند؛ چرا که یکی از محورهای مهم عاشورا، حرکت پشت سر رهبری و ولایت بودن است.

 

محمودی اصل تاکید کرد: حسینی بودن یعنی تا پای جان از فرامین رهبری اطاعت کردن و اجرای دستورات نایب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در زمانه خویش و حرکت در مسیر ولایت فقیه بودن است.

 

امام جمعه لنده خاطرنشان کرد: تبلیغات رسانه ای یکی از حربه های مهم دشمنان بوده که دائم این جنگ روانی را برای تضعیف مواضع دین از زمان معاویه تاکنون به کار می گیرند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه امروز دشمن در فضای بی در و پیکر مجازی با حربه های رنگین و دروغین به دنبال قداست زدایی از ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند مردم را مقابل رهبری قرار دهند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: دستگاه های قضایی استان نسبت به بی حرمتی به ساحت مقدس امام حسین (علیه السلام) و هتاکان به عقاید مردم ورود قاطعانه داشته باشند و با چنین مواردی برخورد کنند که بدون شک نقشه دشمنان است.

 

محمودی اصل اظهار داشت: باید از حضور شایسته مردم در برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا (علیه السلام) و همکاری خوب ادارات و نهادها، اصحاب رسانه و صدا و سیما در جهت تعالی و معرفی فرهنگ حسینی قدردانی کرد.

 

وی گفت: موج سنگین و معنویت بخش اربعین را در پیش داریم که امسال نیز حماسه ای کم نظیر را شیعیان خلق خواهند کرد.

 

امام جمعه لنده گفت: انتظار داریم امسال نیز مردم شهرستان لنده حمایت های خود را موکب باب الحوائج شهرستان در مرز شلمچه داشته باشند تا این موکب که معرف شهرستان لنده است، مانند سال گذشته بتواند خدمات ارزشمندی به زائرین سیدالشهدا (علیه السلام) ارائه کند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم عاشورا مسجد عاشورای حسینی خبرگزاری شبستان استان بوشهر محرم تاسوعای حسینی عزاداری لنده محور مقاومت امام جمعه عاشورا تقوا ولایت سبک زندگی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه