Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@10:41:04 GMT

خبر خوب برای استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۷۷۵

خبر خوب برای استقلالی‌ها

دو تیم استقلال و پرسپولیس برای اخذ پروانه حرفه ای باید بدهی های خود را با طلب کاران خود تسویه کنند و به همین دلیل مدیران این باشگاه روزهای پرتنشی را پشت سر می گذارند.

اما مدیران استقلال در روزهای اخیر کمتر در فضای رسانه ای حاضر شده اند و در سکوت ‌در حال تامین منابع مالی لازم برای تسویه حساب با طلب کاران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم ماجرا این است که مدیران استقلال تا روز یکشنبه منابع مالی برای تسویه حساب با طلب کاران باشگاه را تامین می کنند و بنابراین آبی ها مشکلی برای تسویه حساب با طلب کاران باشگاه نخواهند داشت.

این موضوعی است که کامران منزوی عضو هیئت مدیره استقلال هم شب گذشته به آن اشاره کرد و اعلام کرد سهمیه این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ باشگاهی تعلق نخواهد گرفت.

254 251

کد خبر 1299065

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم لیگ قهرمانان آسیا ایالات متحده آمریکا سینمای ایران دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس تلویزیون باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران لیگ برتر نوزدهم رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم

به گزارش همشهری آنلاین، پس از پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اختلاف‌هایی بین جواد نکونام و سرپرست تیم به وجود آمده بود که منجر به بازگشت جداگانه خواجه‌گیری به تهران شد.

با این حال به نظر می‌رسد اختلاف نظر دو طرف تا حدی برطرف شده و سرپرست استقلال امروز در تمرین حضور یافت و در دیدار مقابل شمس آذر روی نیمکت تیم حضور خواهد داشت.

کد خبر 844954 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم