Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:13:36 GMT

نهضت حسینی به حرکتی جهانی تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۴۰۴۵

نهضت حسینی به حرکتی جهانی تبدیل شده است

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر از حضور پر شور مردم منطقه در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین بویژه در تجمع روز ششم محرم قدردانی کرد.

او گفت: حضور مردم حسینی و ولایت‌مدار منطقه نشان داد عشق به حسین ابن علی در قلوب تک تک مردم این سامان رخنه کرده و برغم تمامی تلاش دشمن برای جدایی مردم از دین اسلام و زودن محبت اهل بیت روز بروز بر عشق و ارادت مردم بویژه جوانان افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه همزمان با راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ۲ موکب از شهرستان مشگین‌شهر در مسیر کربلا به زائران خدمت‌رسانی خواهد کرد، خواستار مساعدت و کمک خیرین و اهالی حسینی به این موکب‌ها شد.

او همچنین با تقدیر از مواضع انقلابی دولت در اجرای چند گام در راستای خروج از برجام گفت: در صورت عمل نکردن طرف مقابل به تعهدات برجامی خود بطور یقین گام بعدی دولت خارج شدن کامل از برجام خواهد بود .

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۷/۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر نماز جمعه شیرخوارگان حسینی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر حرکتی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی معلمان تربیت بدنی و پرورشی ۳۰ فروردین برگزار می شود تا از این طریق خلاء کمبود معلم ورزش برطرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در لرستان برگزار می‌شود