Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به استقبال گسترده دانشجویان بسیجی از جشنواره شهاب۱، شهاب۲ برگزار می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با توجه به استقبال گسترده دانشجویان بسیجی از جشنواره شهاب۱، شهاب۲ برگزار می‌شود.   بدین وسیله از تمامی دانشجویان بسیجی سراسر کشور دعوت می‌شود، با ارسال طرح‌ها و ایده‌های خود با توجه به موضوعات ذیل، نقش آفرینی موثر در این مسیر باشند:

نقشه راه کلان نقش آفرینی و تحول و تعالی بسیج دانشجویی

ساختار بسیج دانشجویی

نقشه راه بسیج دانشجویی در حیطه رشد و کادرسازی نیرو‌های تراز انقلاب اسلامی

نقشه راه بسیج دانشجویی در حیطه ایجاد فرهنگ انقلابی و اسلامی در دانشگاه

نقشه راه بسیج دانشجویی در حیطه پژوهش‌های علمی و تولید فناوری

نقشه راه بسیج دانشجویی در حیطه مطالبه گری و گفتمان سازی

نقشه راه بسیج دانشجویی در حیطه اقدامات جهادی و میدانی:   به گزارش دبیرخانه اعتلا، علاقمندان می‌توانند ایده‌های عملیاتی خود را تا تاریخ ۹۸/۰۷/۳۰ در سامانه کندو به آدرس اینترنتی candoportal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com ثبت نمایند. همچنین، ۳ طرح برگزیده این جشنواره علاوه بر کسب هدایای نقدی به ترتیب ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ و ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ و ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، از حمایت دکتر نیک روش ریاست سازمان بسیج دانشجویی در راستای عملیاتی کردن ایده‌های خود بهره‌مند خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایده های عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: دبیرخانه شورای عالی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه را در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا  رصد می‌ کند و همه ی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را  برای جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال کنند.

محمد اسماعیل مطلق، گفت: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم را در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره ر تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه می کند.

 

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم