Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:30:46 GMT

کاروان عشاق

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۴۱۴۴

کاروان عشاق

نقش آفرینان کاروان عشاق روضه کاروان اسرای کربلا قبل از اجرای کاروان عشاق ناله های کودکان کاروان عشاق حضور زنان و کودکان کاروان عشاق در روضه کاروان اسرای کربلا تصویری نمادین از سرباز سپاه یزید در حرکت کاروان عشاق ناله های مادری در زیر گهواره نمادین حضرت علی اصغر (ع) در حرکت کاروان عشاق نوزاد به اسارت گرفته شده در کاروان عشاق توسط سپاه یزید بر آغوش مادرش ناله های کودک کاروان اسرای کربلا با به دست گرفتن سر نمادین امام حسین (ع) ناله های کودک کاروان اسرای کربلا با به دست گرفتن سر نمادین امام حسین (ع) لگد زدن سپاه یزید به امام سجاد (ع) نمادین در حرکت کاروان اسرای کربلا توقف کاروان اسرای کربلا در طول مسیر حرکت تصویری از سربازان سپاه یزید در هنگام حرکت کاروان اسرای کربلا ناله های کودک کاروان اسرای کربلا ناله های زنان و کودکان کاروان اسرای کربلا با به دست گرفتن سر نمادین امام حسین (ع) ناله ها و دعای کودکان کاروان اسرای کربلا با سر نمادین امام حسین (ع) نوزاد کاروان اسرای کربلا بر دستان اصحاب سپاه یزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان محرم ۹۸ گلستان مناسک دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در حاشیه برگزاری آئین افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی تحویل متقاضیان شد.

رضا حمزه پور گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • کاروان خودرویی مردم روانسر در حمایت از حمله سپاه به اسراییل
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • (تصاویر) کاروان خودرویی و شادی مردم رشت در پی حملات سپاه
  • کاروان خودرویی حمایت مردم زیرکوه از عملیات سپاه پاسداران
  • چرا مردم کوفه بیعت خود را شکستند؟
  • چرا مردم کوفه بیعت خود را شکستند؟/ تطمیع و تهدید عامل شهادت سفیر امام حسین(ع)
  • حرکت خودجوش نوشهری ها در حمایت از اقدام تاریخی سپاه