Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، احضار علی‌اصغر پیوندی را به‌عنوان رئیس جمعیت هلال احمر درباره ابهامات پرونده‌های دارویی سازمان تدارکات پزشکی تایید کرد.

در پی انتشار خبری با عنوان "‌رئیس جمعیت هلال احمر به دادسرای جرائم اقتصادی احضار شد"، روابط عمومی جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "به دنبال ابهاماتی در پرونده‌های دارویی سازمان تدارکات پزشکی، رییس جمعیت هلال احمر صرفا جهت ادای توضیح در محلی غیر از دادسرای مربوطه حاضر شده و در گفتگو با کارشناسان قضایی به ابهامات موجود پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ گونه اتهامی متوجه وی نشده و صدور وثیقه نیز تکذیب می‌شود.

گفتنی است مسئولان جمعیت هلال احمر با قوه قضاییه برای شفاف‌سازی و پیگیری برخی ابهامات و پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی و اقدامات شائبه‌برانگیز در سازمان تدارکات پزشکی، همکاری نزدیکی دارند و رفت و آمدهای فیمابین اغلب جنبه حقوقی و قضایی ندارد."/ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی خودروی پیکان در محور تاکستان به قزوین و برجای ماندن ۹ مصدوم خبر داد.   به گزارش ایسنا، ناصر صبوری غیاثوند درخصوص تصادف در محور قزوین به تاکستان اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۰۵ جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پیکان در کیلومتر ۱۷ محور تاکستان به قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.   بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.   صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجات‌گران پایگاه نرجه و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند، یک مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش