Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس خبری سرمربی چلسی پیش از بازی برابر گرگ‌ها برگزار شد.

طرفداری- فرانک لمپارد، سرمربی شیرهای لندنی پیش از بازی هفته پنجم تیم خود برابر وولورهمپتون پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که می‌توانید مطالعه نمایید.

مسابقات ملی

در این وقفه تمرین کردیم. بازیکنان زیادی برای مسابقات ملی رفته بودند ولی به بقیه کسانی که بودند استراحت دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته به شرایط است و بازیکنانی داریم که برای آخر هفته آماده و در شرایط مناسب هستند.

اولین بازی میسون مانت برای تیم ملی انگلیس

واقعا به این موضوع افتخار می‌کنم. تلاشی که به عنوان یک پسر جوان انجام داده عالی بوده است. رویای او تحقق یافته است و حالا سخت تمرین کردن آغاز می‌شود. این جا جایی است که تحلیل و بررسی وارد می‌شود.

VAR

یک پنالتی در بازی مقابل نورویچ برای ما گرفته نشد. هرمربی عقیده‌ای دارد و آن یک پنالتی واضح بود. فکر نمی‌کنم قصد بدی وجود داشته و آن‌ها در تلاش هستند همه چیز را درست کنند و سعی می‌کنیم آن را بپذیریم. این جا جایی است که باید بمانیم و می‌خواهیم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وولورهمپتون

یک تیم بسیار خوب هستند که سال گذشته اعتباری زیادی بدست آوردند و شیوه بازی خوبی دارند. سه بازیکن در دفاع و خط حمله بسیار خوبی دارند. خوب دفاع می‌کنند و اتمسفر سنگینی در ورزشگاهشان وجود دارد. بسیار تحت تاثیر عملکرد نونو قرار گرفتم. از بیرون به موضوع نگاه می‌کنم و راهی که او خود را در رسانه‌ها نشان می‌دهد و اتحادی که دارند. شیوه بازی‌ای دارند که به آن اعتقاد دارند و نحوه‌ای که عمل می‌کند را دوست دارم.

هادسون اودوی

کالوم به همراه ریس جیمز برای زیر 23 ساله‌ها بازی می‌کنند. برای مدتی تمرین کرده ولی مسائلی وجود دارد که باید مطمئن شویم حالش خوب است. دیدن چنین موضوعی عالی خواهد بود. جیمز به مدت طولانی‌ای از میادین دور نخواهد بود ولی نیاز دارد تا بازی کند. از بازگشت آن‌ها بسیار خرسندم.

رودیگر

آماده است. انتخاب این موضوع با من است ولی وظیفه مهمی خواهد داشت. او را برای مدتی از دست داده بودیم. می‌تواند مفید باشد. آماده به عهده گرفتن وظایفی مهمی که گفتم است.

تامی آبراهام

وضعیت بسیار خوبی دارد و برایش بسیار خوشحالم. اشتیاق و اهدافش مانند میسون است. از او بیشتر می‌خواهم و او هم از خودش بیشتر می‌خواهد( انتظار دارد). همه باید آماده باشند.

دیگر مصدومان

انگولو آماده نیست ولی کواچیچ آماده است. بسیار زود است که از این بازی به میدان برود و امیدوارم بازگشت او نزدیک باشد. منتظر گام نهایی هستیم ولی امیدواریم نزدیک باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، باز هم پرسپولیس به گربه سیاه چند سال اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک رسیده و هواداران این تیم می‌دانند تیم محبوبشان کار سختی برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد داشت. با این حال اما یک رکورد مثبت برای شاگردان اوسمار وجود دارد و آن هم شکست ناپذیری طولانی مدت قرمزها در دیدارهای خارج از تهرانشان در جام حذفی است.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ایرالکو بروند که نزدیک به 2765 روز است که باختی خارج از تهران در جام حذفی نداشته‌اند و آخرین شکست خارج از خانه‌شان به مهر ماه ۱۳۹۵ برمی‌گردد که بزرگترین شگفتی آن فصل از جام حذفی رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکویچ در شیراز مقابل تیم دسته دومی قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردند و وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

پرسپولیسی‌ها در فصل هفدهم با وجود اینکه میزبان صنعت نفت بودند اما در ضربات پنالتی مقابل شاگردان کمالوند شکست خوردند. این تیم یک فصل بعد از آن با پیروزی مقابل همه رقیبان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد و یک سال بعد در فصل نوزدهم بود که در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خوردند. سناریویی که فصل بعد نیز تکرار شد و باز هم شاگردان یحیی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجیدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

یک فصل بعد پرسپولیس باز هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت و این بار هم در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. سرخپوشان فصل گذشته اما با شکست تمام رقیبان از جمله استقلال موفق به کسب قهرمانی شدند تا برای سومین بار در تاریخ موفق به کسب هر دو جام در یک فصل شوند.

جالب‌تر آنکه آخرین شکست خارج از خانه پرسپولیس در وقت‌های قانونی جام حذفی به سال 1394 برمی‌گردد که شاگردان برانکو این بار در یک چهارم نهایی و در اصفهان مغلوب ذوب آهن با نتیجه 2 بر 0 شدند.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!