Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفیت سالن علی بن ابیطالب(ع) بهبهان محل برگزاری دیدار تیم اهورا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال تکمیل شده است. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز جمعه 22 شهریورماه در سراسر کشور آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته تیم اهورا بهبهان یکی از نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه میزبان سن‌ایچ ساوه است.

تیم اهورا در این هفته در سالن سرپوشیده علی بن ابیطالب(ع) شهر بهبهان میزبان سن‌ایچ ساوه است که با استفاده از حمایت پرشور هواداران خود و میزبانی مسابقه می‌تواند نتیجه خوب و شیرینی را در هفته هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور به دست آورد و دل طرفداران با تعصب و یکدل خود بار دیگر را شاد کند.

هواداران تیم اهورا بهبهان از چند ساعت قبل از بازی با سن‌ایچ ساوه راهی محل برگزاری مسابقه شدند تا بتوانند تیم محبوب خود را تشویق کنند.

لیگ برتر فوتسال| اهورا بهبهان شهروند ساری را به توپ بست؛ درخشش دوباره سجاد مسیحیلیگ برتر فوتسال| پیروزی پُرگل اهورای بهبهان مقابل شهرونددرخشش اهورا بهبهان در لیگ برتر فوتسال ادامه دارد؛ خیز شاگردان محمد حجت برای صدرنشینی

تاکنون هواداران زیادی در محل برگزاری دیدار تیم اهورا بهبهان و سن‌ایچ ساوه شدند و هم اکنون ظرفیت سالن سرپوشیده علی بن ابیطالب(ع) تکمیل است.

انتهای پیام/

R41468/P4001/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷ برابری استقبال از رویداد ایده شو

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد از رشد ۷ برابری استقبال از رویداد ایده شو دانش آموزی یزد+ نسبت به رویداد قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، حسین ابوطالبی اظهار کرد: رویداد ایده شو یزد+ ۱۴۰۳-۱۴۰۲، با رشد بیش از ۷ برابری نسبت به رویداد قبل همراه بوده است، تعداد چهار هزار و ۴۴۷ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰۰ میلیون ریال به صاحبان ۳۵ ایده برتر تعلق خواهد گرفت.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد با تشریح فرآیند داوری در سه مرحله غربالگری، داوری مرحله اول و مرحله نهایی، افزود: انتظار می‌رود پس از داوری نهایی، ۳۵ ایده برتر مشخص شوند که در آئین پایانی رویداد از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی افزود: جمعاً بیش از ۷۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 746389

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید
  • رشد ۷ برابری استقبال از رویداد ایده شو
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام