Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@09:10:46 GMT

اوضاع بازیگر سریال بانوی سردار از اوضاع تئاتر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۴۶۶۶

علیرضا مهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: هم اکنون سریال «بانوی سردار» را از شبکه سه سیما در حال پخش دارم و فیلم‌های سینمایی «کروکدیل» ، «پالتو شتری» ، «نیلم» و «جاندار» را نیز در نوبت اکران دارم.

اخبار فرهنگ و هنر- وی در خصوص سریال «بانوی سردار» اظهار کرد: سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی سعید مرادی، داستان زن آزادی‌خواهی به اسم بی‌بی مریم بختیاری را در دوره پهلوی اول روایت می‌کند و کار بسیار شریفی شده است و امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال «بانوی سردار» در ادامه در خصوص تله‌فیلم «یگان ویژه» اظهار کرد: این تله‌فیلم به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی سید هاشم موسوی در مهرماه برای هفته نیروی انتظامی از تلویزیون پخش خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص فیلم سینمایی «کروکودیل» اظهار کرد: فیلم سینمایی «کروکودیل» به نویسندگی و کارگردانی مسعود تکاور، تهیه‌کنندگی عزت‌الله جامعی ندوشن است و بنده در این فیلم در کنار هنرمندانی چون کوروش تهامی، رضا یزدانی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری، افسانه چهره آزاد، رامتین خدا پناهی و رامین پرچمی به ایفای نقش پرداخته‌ام.

وی در همین راستا ادامه داد: تاریخ اکران این فیلم بعد از اکران فیلم «قصر شیرین» خواهد بود و حضور در این فیلم تجربه خوبی در کنار مسعود تکاور بود و از ظن بنده مسعود تکاور جزو فیلم‌سازانی هستند که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت چراکه سالیان سال است که در تلویزیون کارکردند و این اثر جدید او در سینما که ژانر تقریباً پلیسی جنایی است، جذاب و خاص است و امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

وی در خصوص فیلم سینمایی «پالتو شتری» اظهار کرد: فیلم سینمایی «پالتو شتری» فیلمی کمدی به کارگردانی و نویسندگی مهدی علی میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری است که به‌زودی اکران خواهد شد و بنده در این فیلم در کنار هنرمندانی چون سام درخشانی، بهاره کیان افشار، لیندا کیانی، پریوش نظریه و سایر عزیزان به ایفای نقش پرداخته‌ام.

علیرضا مهران در ادامه از اکران فیلم سینمایی «جاندار» در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «جاندار» به کارگردانی حسین امیری دوماری، پدرام امیری و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی است که تجربه تازه‌ای در کنار حامد بهداد و باران کوثری داشتم.

وی در خصوص فیلم سینمایی «نیلم» اظهار کرد: فیلم سینمایی «نیلم» محصول مشترک ایران و افغانستان دومین ساخته سینمایی احمد تجری است و روایتی از یک داستان واقعی در مورد تبعات بعد از جنگ، مهاجرت و تجاوز است و فکر می‌کنم کار خوبی شده است و در جشنواره‌های داخلی و خارج حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

علیرضا مهران که در حوزه تئاتر جوایز زیادی دارد در مورد فعالیت‌های خود در عرصه تئاتر گفت: چندی پیش کارگردانی نمایش‌های «هوس و هفت دقیقه» و «مغازه خودکشی» را به عهده داشتم و فعلاً در نیمه دوم سال کار جدیدی در حوزه تئاتر ندارم.

وی در خصوص نمایش «مغازه خودکشی» اظهار کرد: این اثر اقتباسی از رمان ژان تولی، نوشته باقر سروش است که تجربه بسیار جالبی بود و مجموعه کاملاً تئاتری همچون سوسن مقصود لو، اتابک نادری، وحید آقا پور، نوشین تبریزی، سامان میرحسینی و دیگر عزیزان در این پروژه حضور داشتند و خدا را شکر تجربه خوبی بود و بازخورد خیلی خوبی برای من داشت و اگر تهیه‌کننده‌ای حمایت مالی کند، مجدد آن را به روی صحنه خواهم برد.

علیرضا مهران، مهم‌ترین مشکل حوزه تئاتر را، خود جماعت تئاتر دانست و اظهار کرد: امروزه افرادی در تئاتر کار می کنند که متأسفانه هیچ دغدغه نسبت به این هنر ندارند، اوضاع تئاتر بد است اما خود تئاتری‌ها نیز به فکر هم نیستند و برای هم دلسوزی نمی‌کنند و باعث شده تئاتر ما به سمت قهقرا رود.

وی در پایان در خصوص حضور افراد چهره سینمایی در عرصه تئاتر‌ که اخیراً باب شده است خاطرنشان کرد: من اصلاً مخالف این نیستم که کسانی که در سینما فعالیت می‌کنند وارد حوزه تئاتر شوند و یا بالعکس و با تفکیک این‌چنینی موافق نیستم چراکه خودم در چند مدت اخیر با فعالان سینما همکاری زیادی داشته‌ام، از ظن بنده جا برای همه است و همه می‌توانند تئاتر را نیز تجربه کنند، مهم این است که کارگردانان بهترین انتخاب را داشته باشند اما متأسفانه گاهی دیده می‌شود کارگردانی صرفاً به خاطر فروش گیشه از چهره‌های سینمایی استفاده می‌کند که اتفاق کاملاً اشتباهی است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تئاتر تئاتر سینما علیرضا مهران بانوی سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان

 مدیرواحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این همایش به مدت یک هفته در اصفهان گفت: در ۶ فروردین ۱۴۰۳ فراخوان این همایش برای اهالی تئاتر استان اصفهان منتشر شد که ۳۲ گروه نمایشی آثار خود را به این فراخوان ارسال کردند.


رسول هنرمند افزود: از میان این آثار که با موضوع‌های هنر انقلاب و اصفهان ارسال شده بود در مجموع ۱۱ اثر برای اجرا انتخاب شدند و ۷ اثر در این هفته برای عموم اجرا می‌شود.


او گفت: این نمایش‌ها از امروز تا ۳۱ فروردین در مقابل خانه هنرمندان اصفهان (پارک ایثارگران)، حیاط عمارت تاریخی سعدی (گذرسعدی)، گلستان شهدای اصفهان و مجموعه فرهنگی عباسی واقع در خیابان آمادگاه در دو نوبت بعدازظهر به نمایش درخواهد آمد.


مدیرواحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایش‌ها در هفته هنرانقلاب اسلامی گفت: «عصر حجار» به کارگردانی حسین رفیعی، «رزمنده» به کارگردانی میکائیل ابراهیمی، «گمشده» به کارگردانی حسین اصفهانی، «رستاخیز ۱۴۴۵» به کارگردانی ابوالفضل شریفی، «گمشدگی» به کارگردانی ابوالفضل صادقی، «اشنوگل» به کارگردانی فرهاد قائمی فر و «غصه آب» به کارگردانی صفیه اشجع از جمله آثاری است که در این هفته به اجرا در می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان
  • جشنواره شبکه تهران در اولین ماه بهار
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه تهران ادامه دارد