Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

آلفونس آرئولا، دروازه‌بان جدید فرانسوی رئال در جلسه معارفه اش گفت: این باعث افتخارم است که زیرنظر اسطوره ای مثل زیدان کار کنم. اگر فرصتی به من داده شود تمام تلاشم را برای تیم می کنم. اگر فرصتی پیدا نکنم در آینده این فرصت پیش خواهد آمد.

وی افزود: امروز برای من روزی خوب است و تنها به مبارزه فکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا الان به فکر این نیستم که در ترکیب اصلی باشم. در اولین صحبت هایی که با کورتوا داشتم همه چیز خوب پیش رفت. بدون شک فرصت هایی برای من ایجاد خواهد شد. صحبت هایی که با زیدان داشتم در رختکن می ماند و چیزی نیست که علنی کنم. ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال الگوی من از کودکی بود. عملکردی که کاسیاس داشت باعث شد تا من گلر شوم.

انتقال کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی و باتجربه رئال مادرید به پاری سن ژرمن، انتقال آلفونسه آرئولا نیز به برنابئو نهایی کرد و این سنگربان 26 ساله به عنوان بخشی از قرارداد ناواس، یک ساله به رئال منتقل شد.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است