Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی توپچی‌ها در نشست خبری خود قبل از رویارویی با شاگردان کیکه سانچز فلورس حاضر شد.

طرفداری- اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی خود پیرامون مسائل مختلفی از جمله وضعیت مصدومان تیم، انتخاب کاپیتان‌های آرسنال، واتفورد و سرمربی جدیدش و همچنین آینده دنی سبایوس صحبت کرد. 

به گزارش فوتبال لندن، پرسش و پاسخ‌های رد و بدل شده در این نشست از این قرار بودند:

استفاده از تعطیلات ملی

طبیعتا برخی از بازیکنان راهی اردوی تیم‌های ملی خود شدند و باقی نفرات اینجا ماندند و با ما کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تمرینات روز پنجشنبه، در شرایط خیلی خوبی قرار داشتیم و حالا کم کم روی بازی یکشنبه تمرکز می‌کنیم. از روحیه خوبی برخوردار هستیم. 

وضعیت کیرون تیرنی

او و (هکتور) بیرین به ما نزدیک‌تر شده‌اند ولی هنوز باید مقدار دیگری کار کنند. هنوز تاریخی برای بازگشت‌شان مشخص نشده است. شاید تصمیم بگیریم قبل از ملحق شدن به ما برای پیدا کردن ریتم لازم و کسب اعتماد به نفس همراه تیم زیر ۲۳ سال بازی کنند. می‌خواهیم هفته آینده هم مثل هفته گذشته به خوبی تمرین کنند. پس از آن می‌توانیم در موردشان تصمیم گیری کنیم. اما اگر می‌خواهید در مورد (گرانیت) ژاکا و (لوکاس) توریرا بدانید باید بگویم که آماده هستند.

راب هولدینگ

او هم شرایط تیرنی و بیرین را دارد، با این تفاوت که برای زیر ۲۳ ساله‌ها بازی کرده است. باید تصمیم بگیریم آیا باز هم باید با آن‌ها بازی کند یا نه. همچنین باید در نظر داشته باشیم که لیگ اروپا و لیگ کاپ به زودی آغاز خواهند شد. در حال حاضر با ۴ مدافع میانی آماده بازی یکشنبه می‌شویم. هولدینگ گزینه پنجم است و (کونستانتینوس) ماوروپانوس نفر پنجم.

وضعیت نیکولاس پپه؟

او با ما تمرین می‌کند و برای یکشنبه آماده است.

آیا به دنبال بهبود خط دفاعی تیم هستید؟

می‌توانیم در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کنیم؛ چه تدافعی و چه تهاجمی. طی هفته‌های آینده گزینه‌های بیشتری در اختیار خواهیم داشت. من به آینده خوشبین هستم.

آینده جو ویلوک در تیم

(تمدید قراردادش) خبر خوبی است. او جوان است و پر انرژی. به نظرم بازیکن با کیفیتی است و مهارت‌های بالایی دارد. او عطش زیادی برای کمک کردن به ما و حضور در اینجا دارد. این تصمیم خوبی برای خودش و ما بود.

نظرت در مورد VAR؟

من مسئولیتی در این زمینه ندارم و به نظرات احترام می‌گذارم. آیا از آن خوشم می‌آید؟ بله.

انتظارات از واتفورد؟

آن‌ها فصل قبل را با خاوی گراسیا در جایگاه خوبی به پایان رساندند و حالا مربی خوبی مثل کیکه سانچز فلورس دارند. ما در اسپانیا با او مواجه شدیم؛ تیم‌هایش خیلی منظم هستند. او تجارب خوبی از کار کردن در لیگ برتر و همراه با واتفورد دارد و من برایش احترام قائل هستم.

کاپیتان‌های تیم

امروز در این رابطه صحبت کردیم. هفته آینده پنج نفر را انتخاب خواهم کرد. برای بازی پیش رو هم کاپیتان داریم.

از ماندن سبایوس چقدر اطمینان داری؟

هر تیمی در انتقال به لیگ یا تیمی جدید، به مدتی زمان برای سازگاری نیاز دارد. مقابل لیورپول بازی کرد و به ما گفت می‌داند بازی کردن در لیگ برتر و مخصوصا مقابل لیورپول چقدر دشوار است. باید با شرایط سازگار شود و سپس با حریفان جدید آشنا شود. خواسته او برای ما کمک کردن به ما در تمامی تمرینات و مسابقات اهمیت بالایی دارد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در پایان فصل با توماس توخل خداحافظی می‌کند و این باشگاه در مذاکره با گزینه‌های مختلف به دنبال انتخاب بهترین جانشین برای این مربی آلمانی است.

درحالیکه برای مدت‌ها از ژابی آلونسو به عنوان اولین گزینه مربیگری‌ در بایرن نام برده می‌شد، طی روزهای اخیر شایعات بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن اوج گرفته است.

سرمربی فعلی تیم ملی آلمان قرار است هدایت این کشور در رقابت‌های یورو 2024 را برعهده بگیرد اما اخیرا تایید کرده بود در صورتیکه پیشنهاد مناسبی دریافت کند شاید قبل از یورو هم مقصد جدیدش را معرفی کند.

در همین رابطه فولکر استروث، ایجنت جولیان ناگلزمن، مذاکرات با بایرن را تایید کرد: "در حال حاضر همه این سوال را از من می‌پرسند: آیا ناگلزمان به بایرن برمی‌گردد یا ناگلزمان قرار است چه تصمیمی بگیرد؟ این در چند روز آینده تصمیم گیری خواهد شد. به زودی در 5، 6، 7 روز آینده تصمیم گیری خواهد شد.

اگر بگوییم ما با باشگاه‌ها صحبت نمی‌کنیم، کاملاً بی معنی است. بدون اینکه بخواهم بگویم کدام تیم‌ها به او علاقه دارند، فقط می‌توانم این را بگویم که تنها با بایرن مونیخ صحبت نمی‌کنیم.

این طبیعی است. وظیفه من است و اگر بگوییم ما در حال مذاکره نیستیم، کمی شوخی با رسانه‌ها خواهد بود.  البته که الان در حال گفتگو هستیم. همچنین توسط خود یولیان هم اعلام شده است که احتمالاً در ماه آوریل در مورد آینده خود تصمیم خواهد گرفت."

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • اعتراف پوچتینو به عادت عجیب: خرافاتی نیستم
  • واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!