Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هفتاد و چهارمین راهپیمایی بازگشت بزرگ در نوار غزه با شعار "اسلو را تاریخمان حذف می‌کنیم" برگزار شد. تاریخ انتشار: 20:00 - 22 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۱۶۰ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ همزمان با برگزاری هفتاد و چهارمین راهپیمایی بازگشت بزرگ ساکنان نوار غزه، نظامیان صهیونیست اقدام به تیراندازی به روی غیرنظامیان «خان یونس» در جنوب غزه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رسانه‌های فلسطینی، هفتاد و چهارمین راهپیمایی بازگشت بزرگ ساکنان نوار غزه امروز با شعار "اسلو را از تاریخمان حذف می‌کنیم" برگزار شد.   براساس آمار‌ها از زمان امضای پیمان اسلو تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی زندانی شده‎اند و هم اکنون نیز ۲۹ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتصاب غذا به سر می‌برند.
از سوی دیگر خبر‌ها حاکی از آن است که نیرو‌های اشغالگر صهیونیست امروز جمعه از پایگاه‌های نظامی خود در نزدیکی نوار غزه اقدام به تیراندازی به سوی غیرنظامیان روستا‌های «خزاعه» و «کیسوفیم» در شرق خان یونس کردند.
ضمن اینکه نظامیان صهیونیست با یورش به کرانه باختری ۳ فلسطینی را دستگیر کردند. دستگیری گسترده فلسطینیان در روز‌های اخیر سبب بروز درگیری‌های شدید میان ساکنان کرانه باختری و نظامیان اشغالگر شده است.
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز که اخیرا به شکست در انتخابات پارلمانی پیش رو اذعان کرده بود، روز جمعه در اظهاراتی جنگ طلبانه مدعی شد "جنگ علیه نوار غزه می‌تواند قبل از انتخابات آغاز شود."   به نظر می‌رسد تهدید جنگ علیه غزه آخرین رشته نجات نتانیاهو از شرایط دشواری است که در پی پرونده‌های قضایی و مشکلات دیگر برایش به وجود آمده و با وعده های مختلفی مانند الحاق بخش بزرگی از کرانه باختری به اراضی اشغالی نیز نتوانسته از شر آنها خلاص شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوار غزه راهپیمایی بازگشت بنیامین نتانیاهو کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه کنونی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض امشب نیز در برابر محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها شهرک‌نشینان معترض طی این تظاهرات روبروی محل اقامت نتانیاهو در منطقه اشغالی «قیساریا» را به آتش کشیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیست اعلام کردند که این شهرک‌نشینان معترض خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه و آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت هستند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6085926

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه