Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام تجدد با بیان اینکه سیاست‌های کلان نظام باید توسط مقام معظم رهبری مشخص شود، تصریح کرد: رهبر انقلاب بارها اعلام کرده اند که« با آمریکا مذاکره نمی کنیم» و اگر این نظر تغییر پیدا کند باید از طرف شخص رهبری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «کمال تجدد» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۲۲ شهریور) اظهار کرد: ۱۱ سپتامبر بهانه‌ای شد تا آمریکا با ایجاد جنگ‌های نیابتی سه میلیون نفر بی‌گناه کشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه سنگر با بیان اینکه آمریکا به دنبال بهانه جهت سیطره پیدا کردن بر کشور ما است، گفت: باید بدانیم که آمریکا به ما رحم نمی کند.

وی اذعان کرد: نمایندگان ما که سفیران نظام جمهوری اسلامی هستند با حرف ها و عقب نشینی های تاکتیکی آمریکا گول نخورند.

حجت الاسلام تجدد افزود: آمریکا هر کاری می کند دام هایی است که برای رسیدن به منافع خود برای ما و انسان های مستضعف پهن می کنند.

وی بیان کرد: آمریکا می خواهد با مذاکره با ایران به دنیا نشان دهد که ایران را به زانو در آورده است.

حجت الاسلام تجدد در ادامه با تاکید بر اینکه سیاست‌های کلان نظام باید توسط مقام معظم رهبری مشخص شود، تصریح کرد: رهبر انقلاب بارها اعلام کرده اند که با رییس جمهور فعلی آمریکا مذاکره نمی کند و این را در دیدار با نخست وزیر ژاپن نشان دادند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که با «با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد» و اگر این نظر تغییر کند هم باید از طرف شخص ایشان باشد.

حجت الاسلام تجدد گفت: دشمن متوجه شده است که با این همه تحریم ها در اراده ملت ایران خللی وارد نشده است و آنان همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام تجدد در ادامه با حلالیت از مردم بخش سنگر به آخرین خطبه نماز جمعه خود در این بخش اشاره و اظهار کرد: نماز جمعه موجب اتحاد می شود و این فریضه اهلی را هرگز به بهانه‌های مختلف ترک نکنید.

وی با بیان اینکه نماز جمعه موجب هراس دشمن است، افزود: فاز اول مصلی و دارالقرآن سنگر و مهدیه این شهر در طی ۱۵ سال با همت مردم و کمک ستاد نماز جمعه ترمیم و یا احداث شد و فاز دوم مصلی نیز با کمک خیرین در حال تکمیل است.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم عاشورا عاشورای حسینی ماه محرم مسجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر نماز جمعه امام حسین ع شیراز نماز جمعه سنگر استان گیلان مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در تجمع بزرگ دانشگاهیان این دانشگاه در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام و پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی که در مزار شهدای گمنام واحد تبریز برگزار شد، گفت: اقدام شجاعانه و غیورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب خوشحالی خیل عظیمی از مردم عزیز و آزاده دنیا نسبت به این اقدام شد.

وی افزود: با نمایان شدن موشک‌ها و پهباد‌های جمهوری اسلامی در هر کشور، شهر و روستایی، مردم شعار الله اکبر سر می‌دادند و از جمهوری اسلامی تشکر می‌کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی متذکر شد: مردم مظلوم و عزیز غزه بعد از مدت‌های مدیدی که زیر آتش‌های رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی بودند به آرامش رسیدند.

شمسی یادآور شد: قدرت پوشالی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و ۱۰ کشوری که مدافع جریان خبیثانه بودند در مقابل هیبت، قدرت و همت جهان اسلام، فرزندان انقلاب اسلامی و فرزندان روح‌الله موسوی خمینی هیچ‌گونه قدرتی نداشته و هیچ حرکتی نتوانستند انجام دهند و معلوم شد قدرتشان پوشالی است و موشک‌ها و پدافند‌هایی که داشتند موجب تمسخرشان در فضای مجازی و دنیا شد و نشانگر این شد که قدرت‌های پوشالی هیچ هستند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دوره بزن و دررو‌ها تمام شده و اگر چشم در مقابل چشم است یکی بزنن؛ یکی هم می‌خورند؛ چه از ناحیه ما، جهان اسلام و چه از ناحیه تمام آزادگان جهان.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی، پاسداران و سپاه همیشه سرافراز وظیفه حسینی خود را در قبال اقدام خبیثانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی انجام دادند و اکنون موقعیت فداکاری و تبیین زینبی نیاز است.

شمسی تأکید کرد: سپاه جمهوری اسلامی کار حسینی خود را انجام داد و امروز کار زینبی و تبیین زینبی بر عهده تک‌تک اقشار فرهیخته است و نیاز است این اقدام تبیین شود تا رسانه‌ها اخبار را درست منعکس کنند و همه بدانند که ما با سلاح‌های اولیه پاسخ دشمن را داده‌ایم و از سلاح‌های پیشرفته خود رونمایی نکردیم.

به گزارش آنا، در این مراسم بعد از سخنرانی، زیارت عاشورا قرائت و حاضرین بر علیه رژیم غاصب شعار دادند و با قرائت فاتحه برای شهدای گمنام این مراسم به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • دیدار صمیمانه اقشار مختلف اهل سنت با نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»