Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی عصر امروز جمعه در نشست خبری قبل از بازی شهر خودرو با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بازی سختی داریم ولی این سه امتیاز برای ما حیاتی است و باید حتما فردا پیروز میدان شویم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم، گفت: دو بازی که از ماشین سازی دیدم مقابل استقلال و سپاهان خوب بازی کرد و تیمی سرعتی است که هر تیمی را می تواند غافلگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدی با اشاره به اینکه ما به خاطر مصدومیت و دور بودن برخی بازیکنان و حضورشان در تیم ملی امید و جوانان مشکلاتی را داشته‌ایم اما بازیکنان جانشین خوب تمرین کرده‌اند، گفت: نباید در ضدحملات به حریف فرصت بدهیم و غافلگیر شویم. فردا مقابل تیمی قابل احترام بازی داریم و سه امتیاز حساس برای ما خیلی مهم و حیاتی است و امیدوارم با یک بازی خوب و تمرکز بالا و ذهن قوی سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی شهر خودرو با اشاره به اینکه تیم ما از نظر شرایط جسمی و روحی خوب است، گفت: دوست دارم تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند از تماشای بازی لذت ببرند و به همین دلیل امیدوارم بازی خوب و فنی باشد.

وی در خصوص مشخص نبودن مدعیان قهرمانی لیگ برتر گفت: خیلی زود است که درباره قهرمانی و مدعی بودن صحبت کنیم، با توجه به محدودیتی‌هایی که از لحاظ امکانات و سایر مشکلات داریم نشان دادیم که می‌توانیم بر آنها غلبه کنیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

گل محمدی با اشاره به برخی تیم هایی که هزینه های بالایی داشته اند گفت: تیم‌هایی هستند که هزینه‌های هنگفتی کردند تا به قهرمانی برسند، بازیکنان خوبی جذب کردند و امکانات خوبی هم دارند.

وی با اشاره به مصدومان تیمش گفت: چهار مصدوم داشتیم که تعطیلات باعث شد دو بازیکنمان به بازی ها برسند، البته ۲ بازیکن دیگر ما در بازی فردا مصدوم هستند و حضور ندارند.

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی و شهرخودرو از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۹ در استادیوم بنیان دیزل برگزار می‌شود.

کد خبر 4717180

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پدیده شهرخودرو تبریز یحیی گل محمدی ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس

به گزارش "ورزش سه"، این باخت در حالی رقم خورد که شاید اگر پنالتی ابتدای نیمه دوم نبود، ملوانی‌ها می‌توانستند بازی را کنترل کنند اما دو گل پیاپی از شهریار مغانلو و دفاع سرسخت تیم مورایس، جلوی شاگردان مهدی تارتار را گرفت تا آنها برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه سن سیروس به یک تیم مدعی ببازند.

ملوان در بازی با پرسپولیس باوجود فرصتهای فراوان گلزنی به نتیجه تساوی صفر صفر رسید و این نتیجه در دیدار با تراکتور هم در یک بازی سخت و فشرده تکرار شد.

بازی با استقلال اما یک تفاوت داشت. ملوانی‌ها در این بازی یک گل به حریف زدند و در حالی که هنوز از این گل شادمان بودند، ماشاریپوف ستاره خارجی تیم استقلال گل مساوی را به ثمر رساند.

اما این بار باوجود اینکه گل اول را تیم ملوان زد، سپاهان از غفلت خط دفاعی این تیم بهترین استفاده را برد و توانست در استادیوم سیروس قایقران گل تساوی و برد را بزند.

نکته جالب اینکه ملوان فصل گذشته از این سه تیم در مجموع 4 امتیاز گرفته بود اما حالا در حالی که هنوز یک بازی هم با تراکتور باقی مانده، 7 امتیاز از مدعیان اصلی لیگ برتر گرفته است.

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند