Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پنجم لیگ برتر هندبال با پیروزی و صدرنشینی تیم نیروی زمینی پیگیری شد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در آخرین روز از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر هندبال تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در دیداری خانگی به مصاف زاگرس اسلام‌آباد رفت و با نتیجه 22 بر 20 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سربداران سبزوار در حالی که میزبان ذوب‌آهن بود، با نتیجه 27 بر 29 برابر نماینده اصفهان شکست خورد. در آخرین دیدار امروز هم در طبس، تیم زغال سنگ با نتیجه 25 بر 22 برابر ستارگان دشتستان شکست خورد.

نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است:

چهارشنبه - 20 شهریور ماه
فراز بام خائیز دهدشت 26 - مس کرمان 30

پنجشنبه - 21 شهریور ماه
فولاد مبارکه سپاهان 33 - نفت‌وگاز گچساران 29

جمعه - 22 شهریور ماه
سربداران سبزوار 27  - ذوب‌آهن اصفهان 29 
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 22 - زاگرس اسلام آباد 20
زغال سنگ طبس 25 - ستارگان دشتستان 22

برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در قطر

جدول رده‌بندی نهایی لیگ برتر هندبال تا پایان هفته پنجم به شرح زیر است:

گروه اول

1- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 5 بازی و 10 امتیاز
2- ذوب‌آهن اصفهان با 5 بازی و 7 امتیاز
3- زاگرس اسلام‌آباد غرب با 5 بازی و 6 امتیاز
4- ستارگان دشتستان با 5 بازی و 3 امتیاز
5- سربداران سبزوار با 5 بازی و 2 امتیاز
6- زغال سنگ طبس با 5 بازی و 2 امتیاز

گروه دوم

1- صنعت مس کرمان با 4 بازی و 8 امتیاز
2- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 4 بازی و 6 امتیاز
3- فرازبام خاییز دهدشت با 4 بازی و 3 امتیاز
4- نفت و گاز گچساران با 4 بازی و 3 امتیاز
5- خیبر اراک با 4 بازی و بدون امتیاز

انتهای پیام/

R7890/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر هندبال هندبال ایران هندبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال هندبال ایران هندبال لیگ برتر هندبال هندبال ایران هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز چند هفته دیگر به پایان فصل 24-2023 باقیمانده ولی تکلیف قهرمان چندین لیگ اروپایی مشخص شده است. در میان پنج لیگ معتبر اروپا، لورکوزن و اینتر قهرمانی خود را مسجل کرده اند. در اسپانیا رئال مادرید هفت امتیاز دیگر نیاز دارد و در فرانسه نیز پی اس جی احتمالا قهرمان می شود. در لیگ برتر انگلیس اما رقابت قهرمانی داغ است.

 

بایرلورکوزن امسال برای بردن جام عجله داشت. چند هفته دیگر باقیمانده ولی آنها قبلاً قهرمان بوندسلیگا شده اند.

79 امتیاز پس از 29 بازی کافی بود تا اولین قهرمانی باشگاه در آلمان رقم بخورد. اما بایر تنها باشگاهی در اروپا نیست که توانسته است قهرمانی اش را مسجل کند.

اسلوان براتیسلاوا در حال حاضر در اسلواکی تاج و تخت را به دست آورده است، در حالی که 5 هفته به پایان مسابقات باقی مانده است. قهرمان اسلواکی در حال حاضر 16 امتیاز از تعقیب کننده خود اسپارتاک ترناوا جلوتر است. برای اسلوان این بیست و دومین قهرمانی در تاریخ باشگاه است.

همچنین  در ولز نیو سنتز بار دیگر بر لیگ برتر تسلط یافت و به طرز چشمگیری از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کرد. این تیم مانند لورکوزن هنوز در فصل جاری شکست نخورده است و تا کنون 20 پیروزی از 22 بازی لیگ را جشن گرفته است. 

قره باغ هم در آذربایجان تمام تلاش خود را کرد و یازدهمین قهرمانی خود را به دست آورد. هنوز شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، اما اختلاف قره باغ از نفتچی باکو در حال حاضر 25 امتیاز است.

از عصر دوشنبه یک قهرمان دیگر از لیگ های معتبر اروپا مشخص شد: اینترمیلان. نراتزوری پیروزی 2-1 دربی را برابر میلان جشن گرفت و 5 هفته زودتر قهرمان شد.

با نگاهی به لیگ یک فرانسه، به نظر می رسد قهرمانی پاریسی ها مسئله زمان است و آنها یازده امتیاز از تعقیب کننده خود موناکو جلوتر هستند.

در اسپانیا، رئال مادرید در ال کلاسیکو عصر یکشنبه 3-2 پیروز شد و برتری خود را نسبت به بارسلونا به 11 امتیاز رساند. شش هفته هنوز باقیمانده و رئال هفت امتیاز دیگر می خواهد.

شرایط در انگلیس ولی کاملا متفاوت است. یک نبرد سه جانبه بین منچسترسیتی (73 امتیاز و یک بازی کمتر)، آرسنال (74) و لیورپول (74) وجود دارد. بنابراین رقابت می تواند تا پایان فصل هیجان انگیز باقی بماند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است