Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:31:44 GMT

حماس: نبرد با رژیم صهیونیستی تا آزادی فلسطین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۵۲۲۳

حماس: نبرد با رژیم صهیونیستی تا آزادی فلسطین ادامه دارد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان از عربستان خواست، محمد الخضری یکی از رهبران فلسطینی را بر اساس این قاعده که «آنان که برای فلسطین کار می‌کنند باید تکریم شوند نه زندانی»، آزاد کند.

وی گفت: جنبش حماس در ۳۰ سال گذشته مصیبت های زیادی متحمل شده است و بسیاری از دوستان و نزدیکانش به آن بدی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمدان افزود: تاکنون در این باره سخنی نگفته ایم، البته نه از روی ضعف و ناتوانی، در حالی که همیشه و در هر لحظه‌ای می‌توانستیم صدای اعتراض خود را بلند کنیم، اما مسئولیت ما این است که در راستای هدف خود یعنی آزادسازی فلسطین تلاش کنیم و امت اسلام را وارد آزمایش‌هایی نکنیم که تنها به نفع دشمنان است.

وی گفت: به همین خاطر، نسبت به بازداشت الخضری و شمار دیگری از فلسطینیان در عربستان سکوت کردیم و تلاش‌هایی از سوی رهبران حماس برای حل و فصل بی سر و صدای این مشکل انجام شد اما در نهایت به مرحله‌ای رسیدیم که نمی‌شد دیگر سکوت کرد و از این رو حماس با صدور بیانیه‌ای از بازداشت یکی از شصصیت های کلیدی خود در این کشور  یعنی الخضری خبر داد.

حمدان با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای آزادی الخضری و دیگر فلسطینیان دربند، عنوان کرد که امیدوارم این موضع حماس که برابر رژیم صهیونیستی مقاومت و مقابل فشارهای آمریکا ایستادگی کرده و بسیاری از رهبران آن شهید شده‌اند و از ورود به هیچ نبردی عاجز و ناتوان نیست، به عنوان ضعف و ناتوانی تلقی نشود.

وی گفت: نبرد ما همچنان با دشمن صهیونیستی است و اگر کسی بخواهد در کنار این رژیم ایستاده و قدس را بفروشد، باید بداند که این هرگز به نفعش نخواهد بود.

حمدان ضمن اشاره به ادامه تلاش ها برای آزادی فلسطینیان بازداشت شده در عربستان، ابراز امیدواری کرد که این تلاش ها نتیجه داده و الخضری  و تمامی فلسطینیان بازداشتی، هرچه زودتر آزاد شوند.

حماس دوشنبه گذشته برای نخستین بار خبر دستگیری الخصری (۸۱ ساله) یکی از رهبران خود را که پنج ماه پیش از سوی مقام های سعودی انجام شده بود، فاش کرد. وی از ۳۰ سال پیش در شهر جده اقامت داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حماس فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین لفاظی خود علیه حماس اظهارکرد: همچنان ۱۳۳ نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم!

وی افزود: حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به زودی ضربات قوی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم