Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون دوومیدانی طی نامه‌ای به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا خواستار تعلیق فعالیت  پژمان معتمدی مدرس بین المللی دوومیدانی شده است، چرا که  این مربی با فدراسیون همکاری نمی‌کند.  

هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بله ما نامه‌ای به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا ارسال و بیان کردیم که این مربی با فدراسیون همکاری نمی‌کند به همین علت در دوره‌های آموزشی از او استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیشتر بخوانید: پیرجهان: انتظار حمایت بیشتری از مسئولان دارم / کسب سهمیه المپیک اولویت اولم در دوحه قطر است

معتمدی در دوره جدید آموزشی شرکت نکرد 

صیامی بیان کرد: ما ۲ مرتبه دوره آموزشی مربیان دوومیدانی در تهران داشتیم که معتمدی در این کلاس‌ها حضور پیدا کرد. علاوه بر این او برای حضور در این کلاس‌ها خواستار پرداخت حقوقش به دلار شده بود که با وجود شرایط اقتصادی نامناسب با عنایت کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی حقوقش را به دلار پرداخت کردیم. معتمدی حتی گفته بود که در دوره  بعدی  آموزش از فدراسیون پولی نمی‌گیرد و رایگان تدریس می‌کند، اما او چند روز قبل از برگزاری کلاس‌های آموزشی گوشی اش را قطع کرد و در کلاس‌ها شرکت نکرد.  

او ادامه داد: ما برای تشکیل کلاس آموزشی تدارک دیده بودیم و مربیان از سراسر کشور قرار بود در این کلاس‌ها حضور یابند، اما معتمدی بیان کرد که با فدراسیون دوومیدانی همکاری نمی‌کند و کیهانی رئیس فدراسیون را در جریان این موضوع گذاشتیم و او هم نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا ارسال کرد و خواستار توقف فعالیت این مدرس دوومیدانی شد.

رسید پرداخت حقوق معتمدی به دلار در فدراسیون دوومیدانی  است 

دبیر فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: رسید پرداخت هزینه‌های تدریس معتمدی به دلار در فدراسیون دوومیدانی وجود دارد. علاوه بر این معتمدی فقط در دوومیدانی فعالیت نمی‌کند و در چند رشته ورزشی از جمله فوتسال هم کار می‌کند. به هر حال کسی که خواستار جایگاه در دوومیدانی است باید تمرکزش در این رشته ورزشی باشد.  

هر کسی خلاف مقررات فدراسیون عمل کند بدون تعارف عذرش را می خواهیم 

صیامی درباره اینکه معتمدی قرار است به وزارت ورزش و جوانان برود و از فدراسیون دوومیدانی شکایت کند، گفت: معتمدی هر کاری می‌خواهد انجام بدهد. به هر حال فدراسیون دوومیدانی قوانین و ضوابط خاص خود را دارد و همه اعضا باید تابع نظر فدراسیون باشند و هر کسی که خلاف مقررات عمل کند بدون تعارف عذرش را می‌خواهیم و قطع همکاری می‌کنیم.  

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه معتمدی تنها مدرس ایرانی کنفدراسیون آسیا است، اظهار کرد: معتمدی تنها مدرس هم باشد باید با فدراسیون دوومیدانی همکاری کند و در خدمت این رشته ورزشی باشد. چند مدرس دوومیدانی از جمله شادمهر و محمدی هستند و آن‌ها به خوبی فعالیت می‌کنند و مشکلی در این باره وجود ندارد.  

بیشتر بخوانید:کیهانی: پیرجهان فرصت کسب سهمیه جهانی را از طریق رنکینگ دارد

حمید فردین پور مسئول کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی درباره تعلیق فعالیت معتمدی در کنفدراسیون آسیا اظهار کرد: بله معتمدی مدرس فدراسیون دوومیدانی و کنفدراسیون آسیا است و  او در دوره‌های بازآموزی در ایران و سایر کشور‌ها به عنوان مدرس حضور می‌یابد. به هر حال با توجه به امتیازاتی که فدراسیون دوومیدانی برای معتمدی قائل شده است انتظار می‌رفت که با ما همکاری کند. در ۲ دوره آموزشی که برگزار کردیم توقع این بود که معتمدی هزینه‌های این کلاس‌ها را به ریال بگیرد، اما او درخواست دلار کرد و کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی قبول کرد که همانند مدرسان خارجی، حقوق  معتمدی هم به دلار پرداخت کنیم.  

معتمدی به علت غیبت یکی از مربیان حاضر به تدریس در دوره آموزشی نشد 

او افزود: معتمدی نزدیک به دوره آموزشی بعدی از دسترس خارج شد و او بیان کرد که به دلیل غیبت یکی از مربیان حاضر نیست که در این دوره حضور یابد. ما هم صحبت‌های مطرح شده را به اطلاع رئیس فدراسیون دوومیدانی رساندیم و کیهانی هم طی نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا اعلام کرد که فعلا با معتمدی همکاری نکنند.  

معتمدی مورد تایید فدراسیون دوومیدانی نیست 

مسئول کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه معتمدی قرار است به وزارت ورزش و جوانان برود و از فدراسیون شکایت کند، گفت: معتمدی آزاد است که هر کاری انجام بدهد و به کنفدراسیون آسیا و جهانی شکایت کند. به هر حال فدراسیون دوومیدانی وظیفه اش را درست انجام داده است و شرایطی فراهم کرده تا این مدرس حقوقش را به دلار بگیرد. ما هم از این مدرس توقع داریم که هر زمانی که به او نیاز داریم کمک کند. در حال حاضر معتمدی مورد تایید فدراسیون دوومیدانی نیست تا زمانی که به فدراسیون بیاید و طی جلساتی با یکدیگر به توافق برسیم.  

فردین پور درباره اینکه معتمدی تنها مدرس دوومیدانی در آسیا است، گفت: معتمدی باید با فدراسیون هماهنگ باشد و فدراسیون باید او را به عنوان مدرس تایید کند چرا که این مدرس با حمایت فدراسیون توانسته  آموزش‌های به روز این رشته ورزشی را یاد بگیرد. به هر حال این مدرس فعلا به دوره‌های آموزشی دعوت نمی‌شود تا ببینیم که در آینده شرایط حضور در کلاس‌ها را دارد یا به علت فعالیت در رشته‌های آمادگی جسمانی و فوتسال نمی‌تواند در خدمت دوومیدانی باشد.

بیشتر بخوانید: کیهانی: امیدوارم برنامه ریزی‌ها منجر به نتیجه گیری حدادی شود/ ۸ نفر اول هر ماده جذب باشگاه‌های دوومیدانی شدند

انتهای پیام/   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوومیدانی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محک میزبان «سرزمین جدید»

هفدهمین نمایشگاه نقاشی‌های هنرجویان آکادمی نقاشی تارا بهبهانی، با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان سراسر سرزمینمان، در مؤسسه محک برپا می‌شود.

«سرزمین جدید» حاصل تلاش سالانه‌ی هنرجویان تارا بهبهانی - نقاش و مدرس هنر - است که در قالب آثار نقاشی 66 هنرمند کودک و نوجوان نمایش داده می‌شود. این هنرمندان 6 تا 18 ساله، تخیلات زیبا و ایده‌های خاص خود را با قلم مو و رنگ برای اعلام مهربانی و همدلی، با دوستان هم‌سن و سال مبتلا به سرطان خود به تصویر کشیده‌اند.

بهبهانی مدرس این کودکان هنرمند درباره نمایشگاه «سرزمین جدید» گفت: سرزمین معانی و تعاریف بسیاری را در خود جای می‌دهد و در هر سن و موقعیتی، می‌توان داستان متفاوتی از آن روایت کرد.

به گفته وی، سرزمین نقاشان کوچک هم پر از احساسات، داستان‌ها، امیدها و آرزوهاست. سرزمین‌های خوشمزه، نورانی و گاهی تاریک، آرزوی سفر به ماه و مریخ و زندگی در سیارات آسمانی، راه‌های پر از امید به سوی موفقیت و ... در نقاشی این هنرمندان کودک و نوجوان به تصویر کشیده است.

وی ادامه داد: «سرزمین جدید» کودکان مبتلا به سرطان محک هم حتما جای زیبایی است؛ جایی‌ پر از عشق، آرزو، سلامتی و تندرستی، احساسات زیبا و دلنشین که به دور از درد و رنج و بیماری است.

بهبهانی با اشاره به سنت هفده ساله‌ی برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: در این نمایشگاه به رسم سالیان گذشته، دور هم جمع می‌شویم تا شما را به دیدن سرزمین‌های خیالی و رنگارنگ کودکان و نوجوانانمان دعوت کنیم و امید داشته باشیم در آینده‌ای نزدیک در هیچ سرزمینی، درد، سرطان و بیماری، تجربه‌ی سخت هیچ کودکی از زندگی نباشد.

این مدرس نقاشی تأکید کرد که همه عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک می‌شود.

تارا بهبهانی - نقاش و پژوهشگر هنر - 22 سال است که در حوزه‌ی آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. بیش از 700 هنرجوی کودک و نوجوان را در این سال‌ها در زمینه‌ی نقاشی و خلاقیت‌ هنری پرورش داده و با حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی، جوایز متعددی از نمایشگاه‌های مختلف خارج از کشور دریافت کرده است.

نمایشگاه دو روزه «سرزمین جدید» ساعت 16:00 روز پنجشنبه 30 فروردین 1403 افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای 30 و 31  فروردین از ساعت 16:00 تا 20:00 برای دیدن این آثار به نشانی انتهای اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، بلوار شهید مژدی (اوشان)، خیابان پروفسور پروانه وثوق، بلوار محک، ابتدای بن بست نقشینه، مؤسسه محک، یادمان «میتراسادات میرباقری» (ساختمان شماره 2 محک) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فرهنگ، زبان و آداب و رسوم هورامان آوازه جهانی دارد
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • تعلیق فعالیت رسانه های نور و بریا در افغانستان
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج