Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: با برد مقابل سریلانکا به هدف خود رسیدیم.

به گزارش ایسنا، فرهاد قائمی دریافت کننده تیم‌ ملی والیبال ایران‌ پس از پیروزی سه بر صفر مقابل سریلانکا، در مورد این دیدار گفت: برای ما مهم این بود برنده بازی باشیم و  به هدف خود رسیدیم، خوشبختانه با حمایت تماشاگران برنده شدیم.

او‌ همچنین درباره بازی فردا مقابل قطر نیز گفت: قطر تیم خوبی است و امروز هم مقابل استرالیا خیلی خوب بازی کرد و بازیکنان این تیم تمرکز بالای داشتند، باید با تمرکز برابر آن‌ها حاضر شویم تا پیروز میدان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش والیبال ایران افزود: در ست سوم کار کمی سخت شد اما شروع مسابقات است و نوساناتی داریم که طبیعی است. با این‌حال خوشبختانه توانستیم به بازی برگشته و برنده شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: والیبال قهرمانی آسیا 2019 ایران تيم ملي واليبال ايران فرهاد قائمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا

محمدرضا منصوری با اشاره به دوران جذابی که با علیرضا فغانی به قضاوت پرداخته، از سخت‌گیری او حتی برای همکارانش می‌گوید: کار کردن با آقای فغانی هم لذتبخش است و هم سخت. او حتی ۹۹/۹۹ رو هم نمی‌خواهد و به زیر صد راضی نیست. در تورنمنت‌ها که بودیم جوری رفتار می‌کرد که بعضی اوقات حتی اروپایی‌ها علیه او گارد داشتند، اما بعد از آن واقعا به او احترام می‌گذاشتند و این اتفاق را ما کاملا احساس می‌کردیم و برای ما قابل افتخار بود.

وی با اشاره به اضافه شدن به تیم داوری علیرضا فغانی گفت: من از سال ۲۰۱۹ به تیم داوری آقای فغانی اضافه شدم. ایشان زحمت‌هایش را کشیده بود و به قولی میخ را کوبیده بود و در بهترین برهه به ایشان اضافه شدم. اولین تورنمنت من در ژاپن بود. آنجا واقعا متوجه شدم زندگی حرفه‌ای داوری با توجه به برنامه ریزی و تمرینات به چه شکل است. اولین بازی جذاب من بارسلونا و ریورپلاته در فینال بود. تیم‌هایی که ستاره‌هایش را پیش از این از تلویزیون می‌دیدم. فینال المپیک هم بعدی بود و ماحصل عملکرد موفق آقای فغانی بود. من دو تورنمنت اولی که داشتم در فینال بود که همه به واسطه این به من می‌گفتند لوک خوش شانس.

منصوری در ادامه گفت: آقای فغانی همیشه می‌گفت هر بازی می‌تواند آخرین قضاوت باشد و با این روحیه و ذهنیت باید وارد شویم و بهترین خودمان باشیم و صد را بگذاریم. اولین بازی در جام جهانی آلمان - مکزیک بود. اصلا فضای خیلی جالب بود. امیدوارم موفقیت ایشان تداوم داشته باشد و در جام جهانی بعدی هم حضوری موفق داشته باشند. ایشان کاریزمای خاصی داشت که بعد از قضاوت‌هایی که در نهایت داشت همه آن دیسیپلین را پذیرفته‌اند. یک چیزی مثل کولینا!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم