Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی بمناسبت درگذشت مرحوم اسدالله عسگراولادی آمده است:

در ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، یار دیرین امام و رهبری مرحوم حاج اسدالله عسگراولادی به جوار رحمت الهی شتافت. او به حق نمونه‌ انسانی پاک و تاجری متدین بود که دستگیری او از محرومان و مستمندان و شرکت در کارهای خیر و بنای مساجد و دیگر امور عام‌المنفعه زبانزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم اسدالله عسگراولادی درکنار فعالیت‌های اقتصادی و مسوولیت‌های متعدد در اتاق بازرگانی، به فعالیت سیاسی نیز مشغول بود. او در اوج انقلاب به همراه برادر مرحومش مجاهد صادق حاج حبیب‌الله عسگراولادی به دیدار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در پاریس رفت. وی سال‌ها عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود که تا آخرین روزهای حیات خود، مجدانه در جلسات آن شرکت می‌کرد.

به اطلاع می رساند مراسم تشییع آن مرحوم روز یکشنبه ٩٨/٦/٢٤ ساعت ٩ صبح از مسجد فرشته واقع در خیابان ولی عصر عج بالاتر از پل شهید چمران خیابان شهید فیاض (فرشته) تشییع می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز به دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC دارند اما با توجه به مالکیت مشترک این دو باشگاه هنوز مجوز این دو باشگاه قطعی نیست و مراحل واگذاری سهام سرخابی‌ها در حال انجام است.

سازمان فرابورس امروز سه شنبه ۲۸ فروردین با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

در اطلاعیه واگذاری باشگاه استقلال آمده است: ۸۵ درصد از کل سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران واگذار خواهد شد که ۹۱۷۲۴۷۷۵۰۰ سهام این شرکت واگذار خواهد شد و قیمت هر سهم ۹۶۶/‏‬ ۲ ریال خواهد بود. در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس نیز آمده است: ۸۵ درصد از کل سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس که شامل ۸۹۳۷۷۶۲۷۵۰ سهم است به قیمت هر سهم ۵۷۰/‏‬ ۳ ریال واگذار می‌شود.

در اطلاعیه هر دو باشگاه آماده که تاریخ عرضه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبر 6080245

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان نکا
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی