Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا با وجود مشکلات و موانع، اوضاع تیمش را خوب ارزیابی می‌کند. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در آستانه بازی تیمش مقابل نوریچ سیتی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، شرایط تیمش را خوب ارزیابی کرد.

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت:  لاپورته چیزی بین 5 تا 6  ماه از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبعا باید در ماه ژانویه یا فوریه دوباره او را در اختیار داشته باشیم. لروی سانه هم پیش ما برگشته و روند ریکاوری‌اش را آغاز کرده است. او هم پیش از پایان فصل به میادین باز خواهد گشت. او طی 3  ماه ابتدایی سال جدید شاید پا به توپ شود. بنجامین مندی هم خوب است و اکنون تمرین می‌کند. خوشحالم چون طی 2  هفته اخیر او مرتب با تیم تمرین کرده و امیدواریم در چند بازی بعدی بتواند در لیست قرار بگیرد. گوندوعان معده درد داشت اما روزهای قبل عالی تمرین کرده بود. 

او در ادامه افزود: کورس قهرمانی، دو طرفه است؟ نمی‌دانم. من مفسر نیستم. هر هفته شاهد پیش بینی‌های جالبی از اتفاقاتی که رخ خواهد داد، هستیم. ما تاکنون 4 بازی انجام داده‌ایم. حالا رقابت اصلی شروع می‌شود. پس از بازی شنبه، به اوکراین می‌رویم و چهارشنبه بازی داریم؛ پنج شنبه برمی‌گردیم و شنبه در لیگ برتر بازی می‌کنیم و دوباره بازی داریم.  از  5  بازی پیش رو، 4 بازی خارج از خانه است. خیلی اتفاقات می‌تواند رخ بدهد. 2  مصدومیت وحشتناک داشتیم و خواهیم دید چه می‌شود. اکنون برای پیش بینی خیلی زود است.مقایسه استرلینگ با کریستیانو رونالدو و مسی؟ بی نهایت بابت عملکرد او در سیتی و تیم ملی انگلیس خوشحالم. امیدوارم رحیم به این مقایسه‌ها  توجه نکند چون برایش بهتر است. هیچ کس نمی‌تواند خودش را با مسی و رونالدو مقایسه کند. همه اتفاقات خوبی که برای استرلینگ رخ داده به خاطر اخلاق و نظم کاری خودش است. رحیم انسانی بی نهایت جالب و هیجان انگیز به نظر می‌رسد. برای او خوشحالم.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

R7879/P4001/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط گواردیولا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی پرگل خارج از خانه به رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر جزیره ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق 26 و 34، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه 62 هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا 76 امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول 74 امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به 26 اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

 

این دوازدهمین باخت برایتون در 14 مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با 44 امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟