Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:18:09 GMT

تشکل‌های اساتید دانشگاه آزاد فعال می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۵۸۱۲

مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت که تشکل‌های اساتید این دانشگاه فعال می‌شوند.

به گزارش ایسنا - منطقه لرستان، محمد قربانی در حاشیه دومین همایش سراسری تشکل‌های اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این دوره به مدت پنج روز با حضور ۳۵۰ نفر از اساتید در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار می‌شود که صبح‌ها کلاس‌های دانش افزایی و عصرها جلسات و نشست‌ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تلاش داریم اساتیدی در دانشگاه‌ها تربیت شوند یا ارتقا یابند که در راه مکتب اهل بیت(ع) و اهدافی که امام حسین(ع) فرمودند، پیش برویم.

مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی کشور خاطرنشان کرد: تلاش داریم در راستای گام دوم انقلاب و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به فعال‌سازی تشکل‌های اساتید گام برداریم.‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا توقیری صبح امروز بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان قانونا وظیفه نظارتی دارد و اختیارات و امکانات لازم برای تصفیه آب را ندارد و اقدام اخیر معاونت تحقیقات و فناوری و اساتید دانشگاه در این خصوص صرفاً در راستای ایفای رسالت مسئولیت اجتماعی و در قالب یک کار تحقیقاتی جهت کمک به حل مشکل توسط تیم تحقیقاتی اساتید و دانشجویان نخبه بوده و خبر برطرف شدن طعم و بوی آب همدان تا ١٠ روز آینده، قولی و وعده‌ای بوده که توسط مسئولان آب آبفا و آب منطقه‌ای به این دانشگاه اعلام شده که متأسفانه در خبر خبرگزاری تسنیم به این موضوع اشاره نشده و ما امیدواریم طعم و بوی آب همدان که موجب ناراحتی و نارضایتی شهروندان شده است به زودی و در مدت زمان اعلام شده، مرتفع شود.

گفتنی است؛ دغدغه‌مندی معاونت تحقیقات و فناوری و اساتید دانشگاه در خصوص بررسی علت طعم و بوی آب اقدام شایسته‌ای است که جای تقدیر دارد و لازم به ذکر است مسؤلیت تصفیه خانه شهرک بهشتی با شرکت آبفا و مسؤلیت تصفیه خانه شیخی جان بر عهده شرکت آب منطقه‌ای است.

کد خبر 6082374

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی