Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@08:00:02 GMT

جدول پاس گل‌های لیگ نوزدهم؛ نورافکن در صدر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۵۹۲۱

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر با انجام 8 دیدار در 3 روز مختلف به پایان رسید و در این میان 8 بازیکن با ارسال پاس گل برای همبازیان خود توانستند روی گل‌های به ثمر رسیده تیم‌شان مثمر ثمر باشند. 7 بازیکن یک پاس گل دادند و امید نورافکن تنها بازیکنی بود که 2 بار موفق شد پاس گل بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین روز از هفته دوم 8 گل به ثمر رسید. در این 8 گل تنها سه بازیکن نقش ارسال کننده پاس گل را برعهده داشتند و 5 گل دیگر بدون پاس گل به ثمر رسیدند. داریوش شجاعیان، صابر حردانی و مرتضی منصوری سه بازیکنی هستند که با آغاز هفته دوم به جدول پاس گل راه پیدا کردند.

هفته دوم لیگ برتر با ثبت 8 گل به پایان رسید. در دیدار نساجی مازندران و پیکان تهران، حامد شیری، محمد ستاری و علی اصغر عاشوری سه بازیکنی بودند که موفق به ارسال پاس گل شدند.

در دیدار آغازین هفته سوم محمد نوری از روی ضربه پنالتی گلزنی کرد و گل سجاد عاشوری هم روی یک ارسال به محوطه جریمه پارس جنوبی جم به ثمر رسید.

جدول پاس گل‌های لیگ برتر

2 پاس گل:

امید نورافکن (سپاهان)

 

یک پاس گل:

علی علیپور (پرسپولیس)

داریوش شجاعیان(استقلال تهران)

صابر حردانی(فولاد خوزستان)

قاسم حدادی‌فر و ماکالی کریسانتوس (ذوب آهن)

روزبه شاه‌علی‌دوست و معین عباسیان (سایپا)

فرشاد محمدی‌مهر (شهر خودرو)

مرتضی منصوری، علی قربانی (سپاهان)

حامد شیری و علی اصغر عاشوری(نساجی مازندران)

محمد ستاری(پیکان تهران)

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ

پارتنوپی در خانه برابر تیم انتهای جدولی فروزینونه متوقف شد

طرفداری | عصر امروز و در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم ناپولی و فروزینونه در استادیوم دیگو مارادونا به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. ویکتور اوسیمن و متئو پولیتانو گلزنان پارتنوپی در این دیدار بودند و در سمت مقابل، ولید چدیرا هر دو گل فروزینونه را به ثمر رساند. ضمن اینکه ماتیاس سوله در نیمه اول، یک ضربه پنالتی را برای تیم میهمان از دست داد. ماریو روی از ناپولی نیز در دقیقه ۹۸ و پس از دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

با این تساوی، ناپولی ۴۹ امتیازی شد و در همان رتبه هشتم باقی ماند، فروزینونه نیز با ۲۷ امتیاز نتوانست رتبه خود را از هجدهم بهبود دهد.

آمار بازی فروزینونه - ناپولی جدول سری آ  جدول سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • ترکیدن نورافکن استودیو پخش خبر حین پخش زنده (فیلم)
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • جدال بین صعود و سقوط
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ
  • فروش سینمای ایران در هفته سوم فروردین
  • فروش سینمای ایران در هفته سوم فروردین اعلام شد
  • اعلام فروش سینمای ایران در هفته سوم فروردین ۱۴۰۳