Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:40:47 GMT

جبهه مقاومت با تکیه بر شهدای دفاع مقدس وارد میدان شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۵۹۳۶

جبهه مقاومت با تکیه بر شهدای دفاع مقدس وارد میدان شده است

به گزارش خبرنگار مهر ،  مراسم سالگرد شهدای مدافع حرم، شهیدان فرهاد طالبی و اصغر الیاسی در بخش چاهورز شهر لامرد در جوار تربت پاک شهید فرهاد طالبی با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، و تنی چند از مسولین محلی با سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان جمعه شب برگزار شد.

 فرمانده قرارگاه نصرت در زمان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جبهه مقاومت با الگو پذیری از شهدای دفاع مقدس در مقابل تکفیری ها و استکبار جهانی ایستادگی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار عبدالفتاح اهوازیان  با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت با تکیه بر شهدای دفاع مقدس و الگوپذیری از آنان وارد میدان شده است.

 او گفت: در دوران دفاع مقدس بچه های ما با فرغون پر از کلتف ملتف در مقابل دشمن ایستادگی می کردند، اما دشمن با تانک وارد شهرها شدند.

 کارشناس جبهه مقاومت و  بیداری اسلامی افزود: شهید طالبی استثناست او آبرو وشرف مردم منطقه است و گول دشمنان را نخورید ایران بیشه شیران است.  

وی ادامه داد: ۳۷شهید طلبه مدافع حرم همانند شهید طالبی داریم و باید به آنها افتخار کنیم، وقدر آنها را بدانیم.

 او گفت: اگر سنسورهای حساس مدافع حرم نبودند داعش در شهرهای ما بودند و باید در شهرها با آنها می جنگیدیم.  

سردار اهوازیان  اظهار کرد: دو سوم ارتش جهان در مقابل ایران اسلامی ایستادند، آقایان ضد شهید آیا شما مملکت را دچار مشکل کردید یا ما؟ ما شهید ظهر عاشورای اسلامی تحت ولایت فقیه هستیم.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مدیریت آینده کشور گفت: باید زمینه را برای نیروهای جوان و انقلابی آماده کرد و در انتخابات آینده باید برای انتخاب هایمان دقت کرد، متاسفانه این احزاب شایسته سالاری ها را سربریدند و بین مردم تفرقه انداختند.

 سردار اهوازیان ادامه داد: از آیت الله رییسی تشکر می کنم و از اطلاعات سپاه و نیروهای امنیتی نیز که این جماعت دزد را دستگیر می کنند نیز تشکر میکنم.  

او افزود: به کسانی رای دهید که دزد نباشند.

 اهوازیان اظهار کرد: کسانی که مدیریت اقتصادی ما را به دست گرفته اند و ارزش سرمایه ای ما کم شده است و باید پاسخگو باشند.

 حجت‌الاسلام طالبی یازدهم تیرماه ۱۳۹۷ رهسپار سوریه شد تا از حرم عمه سادات حضرت زینب کبری(س) دفاع کند، که سرانجام در بیستم شهریورماه ۱۳۹۷ مصادف با اول محرم‌الحرام  در سن ۲۵ سالگی براثر ترکش مین در یکی از مناطق عملیاتی سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 4717226

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم جبهه مقاومت ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر امیرنیا ظهر چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی بیان داشت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می‌توانیم آنها را مرور کنیم.

امیر نیا تصریح کرد: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس مؤثر کاملاً مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی نیز ایفا کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ایثارگری جوانان و مدیون خون شهدا بوده و شهدای رسانه، این ایثار و از خود گذشتگی‌ها را ثبت کردند و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6081090

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس