Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن، بازی در کنار بازیکنانی مانند ام باپه، نیمار و وراتی را فرصتی فوق العاده برای خودش می داند.

طرفداری - آندر هررا هافبک جدید پاری سن ژرمن، عنوان کرد از این که قرار است در کنار نیمار بازی کند، هیجان زده است. هافبک 30 ساله پاریسی ها بر این باور است که دو هم تیمی اش نیمار و کیلیان ام باپه، توانایی رقابت برای توپ طلا را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Goal، از زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا، گمانه زنی های زیادی در خصوص آینده نیمار وجود داشت و برخی از منابع معتبر نیز از بازگشت نیمار به بارسلونا صحبت می کردند. با این حال، باشگاه اسپانیایی با پاری سن ژرمن به توافق نرسید تا نیمار دست کم برای یک فصل دیگر، در پارک دو پرنس پا به توپ شود. آندر هررا هم تیمی جدید نیمار اما، در گفت و گویی در مورد این ستاره برزیلی صحبت کرد. هافبک اسپانیایی پاریسی ها اظهار داشت: 

نیمار یکی از پنج بازیکن برتر دنیاست و به همراه ام باپه، کاندیدای کسب توپ طلا محسوب می شود. از این که قرار است در کنار او بازی کنم، خوشحال و هیجان زده هستم. برای من این عالی است. بازی کردن در کنار بازیکنانی مانند نیمار، ام باپه و وراتی، برای من فرصت فوق العاده ایست. وراتی هم از نظر من می تواند به زودی به بهترین هافبک دنیا تبدیل شود. ما تلاش خواهیم کرد که نیمار بهترین فصلش راسپری کند و حتی نمایشی بسیار بهتر از آنچه که پیش بینی می شود را داشته باشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سلیمانی مهاجم تیم فوتبال ملوان که در ابتدای فصل و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از باشگاه ذوب آهن راهی این تیم شده بود پس از شکایت مسئولان ذوب آهن با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد که پس از آن کمیته استیناف رأی این بازیکن را به یک ماه و نیم کاهش داد.

سلیمانی که پیش محرومیت توانسته بود برای ملوان یک گل به ثمر برساند، در اواخر سال ۱۴۰۲ بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشت و در ۴ بازی آخر ملوان برابر استقلال تهران، فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت توانست در هر ۴ بازی برای تیم خود گلزنی کند.

ملوان در سال ۱۴۰۳، تاکنون ۳ بازی با تیم‌های نساجی، پرسپولیس و سپاهان انجام داده که سلیمانی تنها برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشد تا کماکان به روند خوب خود ادامه دهد. تیم‌های ملوان و سپاهان امروز یکشنبه دو اردیبهشت در هفته بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که سلیمانی زننده گل اول تیمش بود. او اکنون در جدول گلزنان ۷ گله است و همراه با رضا جعفری بهترین گلزنان این تیم به حساب می‌آیند. نکته دیگر در رابطه با سلیمانی این است که این بازیکن توانسته برابر دو تیم بالانشین استقلال تهران و سپاهان برای ملوان گلزنی کند که نشان دهنده کیفیت بالای این بازیکن است.

کد خبر 6084701

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)