Web Analytics Made Easy - Statcounter

حساس ترین بازی هفته چهارم بوندس لیگا را لایپزیش و بایرن مونیخ انجام می دهند. 

طرفداری - در چند فصل اخیر و پس از رسیدن لایپزیش به بوندس لیگا همیشه بازی آن ها مقابل بایرن مونیخ جذاب بوده و فرم خوب این تیم در فصل جدید می تواند به بازی روز شنبه دو تیم جذابیت بیشتری ببخشد. ناگلزمن در دوران حضورش در هوفنهایم نتایج قابل قبولی مقابل بایرن مونیخ کسب کرد و اکنون قصد دارد این نتایج را در تیم جدیدش هم تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشخصات بازی تاریخ زمان ورزشگاه داور شنبه؛ ٢٣ شهریور ١٣٩٨ ٢١:٠٠ بە وقت ایران ردبول آرنا ساشا ایشتیگمان  وضعیت کلی دو تیم

لایپزیش با سرمربی جدید خود شروعی خوب در بوندس لیگا داشته و ناگلزمان تبدیل به اولین سرمربی این باشگاه شده که هر ٤ بازی رسمی ابتدایی فصل را با برد پشت سر می گذارد. پس از گذشته 3 هفته از رقابت ها، لایپزیش تنها تیمی است که موفق به کسب تمامی امتیازات شده و اکنون بالاتر از بایرن مونیخ قرار دارند.  

بایرن مونیخ پس از شروع فصل با تساوی توانست در دو بازی بعدی اش مقابل شالکه و ماینتس پیروزی های قاطعی کسب کند و کواچ تیمش را کمی از حواشی ابتدای فصل دور کرد. با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان بایرن جهت حضور در تیم های ملی در هفته گذشته در تمرینات حضور نداشتند تنها نگرانی کواچ می تواند عدم آمادگی بازیکنانی نظیر کوتینیو باشد. 

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبین دو تیم در این بازی لایپزیش بایرن مونیخ هانس وولف گورتسکا پاتریک شیک   تایلر آدامز   نکات آماری بازی و اخبار دو تیم بایرن مونیخ در ١٧ بازی آخرش در بوندس لیگا شکست ناپذیر بوده است.  لایپزیش هم در ١٩ بازی آخرش در بوندس لیگا تنها یک شکست داشته است.  در ٩ بازی از ١١ بازی آخر، بازیکنان لایپزیش حداقل ٢ گل به ثمر رسانده اند.  در ٣ بازی آخر مقابل لایپزیش بازیکنان بایرن مونیخ موفق به کلین شیت شده اند.  در این بازی تیاگو آلکانتارا برای دویستمین بار و داوید آلابا برای سیصد و پنجاهمین بار با پیراهن بایرن مونیخ به میدان می روند. این بازی هفتمین رویارویی دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. در شش بازی قبلی بایرن مونیخ ٤ برد و لایپزیش یک برد کسب کرده اند و یک بازی با تساوی خاتمه یافته است.  پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی لایپزیش ٢-٢ بایرن مونیخ

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

ستاره جوان باواریایی‌ها برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند.

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم