Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ناپولی ضمن اینکه اصرار دارد در حال حاضر روی بازی با سمپدوریا متمرکز است نه لیورپول، می گوید تیمش برای قهرمانی در ایتالیا مصمم است.

طرفداری- شنبه شب از ساعت 20:30 دقیقه به وقت ایران، ناپولی میزبان سمپدوریا خواهد بود. کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی که تیمش در لیگ فصل جاری، آمار 7 گل زده و 7 گل خورده را ثبت کرده و باید سه شنبه شب نیز به مصاف لیورپول برود، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با بلوچرکیاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

اینسینیه برای بازی مقابل سمپدوریا در دسترس خواهد بود اما وضعیت قرار گیری لوزانو در ترکیب هنوز نامشخص است چرا که قرار بوده امروز (جمعه) از اردوی تیم ملی کشورش راهی ایتالیا شود اما او نیز مشکل خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در پیش روی ما یک سری از مسابقات مهم وجود دارد و استفاده از سیستم چرخشی در این مسابقات در دستور کار قرار خواهد گرفت و من می خواهم از تمام بازیکنانی که در دسترس خود دارم استفاده کنم زیرا ترکیب تیم به من چنین اجازه ای را می دهد. این مسابقات مهم ما، با دیدار مقابل سمپدوریا آغاز می شود و من هنوز به بازی مقابل لیورپول فکر نکرده ام و از روز یکشنبه تفکر در مورد بازی مقابل این تیم را آغاز می کنم. هر مسابقه یک ریسک است. ما در بازی های اخیر خود در فاز دفاعی عملکرد بدی داشته ایم و همه به درستی به آن اشاره کرده اند اما هیچ فردی به این موضوع اشاره نکرده که ما در فاز هجومی بسیار خوب عمل کرده ایم. وقتی در مورد عملکرد بد دفاعی صحبت می کنم منظورم به عملکرد کل بازیکنان است نه بازیکنان خاصی و ما می دانیم که باید پیشرفت داشته باشیم. دریافت هفت گل در دو مسابقه را دوست ندارم و این چیزی نیست که بخواهیم تکرار کنیم.

آنچلوتی در مورد یورنته، مرتنز و کایخون و همچنین صحبت های کولیبالی که گفته بود ناپولی قهرمان این فصل می شود نیز گفت:

یورنته بازیکن با کیفیتی است و ویژگی متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان خط حمله ما دارد. او یک حرفه ای است و خود را بلافاصله در دسترس تیم قرار داد. اگر یورنته در بازی مقابل سمپدوریا از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تعجب نکنید! او می تواند از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد اما در این صورت احتمالا در ادامه تعویض می شود. ما می خواهیم مرتنز و کایخون را حفظ کنیم زیرا آنها از هر لحاظ بازیکنان قابل اتکایی هستند. تمایل من و باشگاه حفظ آنهاست. کولیبالی؟ به شنیدن این موضوع که بازیکنان می گویند به دنبال قهرمانی هستند علاقه دارم. باید بتوانیم این محیط را در تیم ایجاد کنیم و این موضوع برای بازیکنان جوان ما نیز اهمیت دارد. اینتر یک پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر گذاشته که برای آنها شور و شوق را در پی داشته است. آنها یک مربی بسیار خوب به نام کونته را روی کار آورده اند و فصل را نیز به خوبی آغاز کرده اند. من اینتر را مدعی کسب اسکودتو در نظر می گیرم. یوونتوس شانس اول قهرمانی است اما در لیگ فصل جاری رقابت بیشتری وجود خواهد داشت. نباید نام ناپولی را از قلم انداخت و این تیم در سالیان اخیر جنگیده است. ناپولی برای اول شدن خواهد جنگید نه برای به پایان رساندن لیگ با رتبه دوم. برای موفقیت مصمم و با انگیزه هستیم و برای رسیدن به دستاوردی مهم جنبه ذهنی اهمیت زیادی دارد. 

این مربی 60 ساله در بخش پایانی صحبت های خود نیز اظهار داشت:

سمپدوریا؟ این تیم در تلاش است تا روش جدیدی را بازی کند و آنها بسیار با انگیزه هستند. سمپدوریا در دو بازی این فصل خود، دو شکست را متحمل شده و برای جبران می آید. هنگامی که مربی یک باشگاه تغییر می کند به زمان برای وفق پیدا کردن با ایده های او نیاز است اما آنها همچنان یک تیم خوب باقی خواهند ماند. صحبت های من در مورد مشکل رختکن ورزشگاه سن پائولو؟ آنچه احساس می کردم درست است را به زبان آوردم زیرا در آن زمان نگران بودم. نمی توان تا آخرین روز صبر کرد تا رختکن آماده شود. شهر ناپل و تیم ناپولی سزاوار وجهه خوبی هستند. شرایط کلی ورزشگاه بسیار عالی است و رختکن ها برای این بازی آماده خواهد بود. ما واقعا از کار بازسازی که در حال انجام بوده خوشحالیم. به هر حال مهم است که اکنون روی مسابقه پیش روی خود متمرکز شویم. سیستم؟ هنگامی که توپ را در اختیار نداریم می توانید سیستم بازی ما را ببینید. ناپولی هرگز سیستم 4-2-3-1 را بازی نکرده است. ما فصل پیش نیز همواره 4-4-2 بازی می کردیم. برای دقایقی نیز به 4-3-3 روی آوردیم اما حتمی نیست که دوباره آن را انجام دهیم. آنچه من می توانم اطمینان دهم این است که تقریبا همیشه با سیستم 4-4-2 بازی خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

مهاجم تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، سرمربی جوان این تیم علاقه‌ای به فوتبال تدافعی ندارد. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیمش را در آستانه بازی برابر پیکان مطلوب خواند و گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با پیکان هستیم. فکر می‌کنم یک بازی زیبا رقم بخورد، چون هر دو تیم در این چند هفته نتایج خوبی گرفتند. امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب پیکان را شکست بدهیم.

بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی

 

وی در مورد بازی‌های پرگل هوادار و نمایش تهاجمی این تیم طی هفته‌های اخیر اظهار داشت: مسعود شجاعی به هیچ عنوان فوتبال تدافعی را دوست ندارد و مثل بعضی از مربیان دنبال دفاع کردن نیست. او حتی در تمرینات روی نکات تهاجمی ریزبین است و دوست دارد تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره رقابت مدعیان قهرمانی یادآور شد: هر چند سپاهان یا تراکتور می‌توانند روی کاغذ همچنان شانس داشته باشند، ولی رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است. الان پرسپولیس فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش می‌گذارند و خیلی‌ها معتقدند این تیم شانس اول قهرمانی است ولی من فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر از بازی‌های استقلال است و شاید این موضوع شانس قهرمانی استقلال را بیشتر کند. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید تا هفته آخر صبر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است