Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اریک اشمیت، دادستان کل ایالت میسوری آمریکا روز جمعه کلیسای کاتولیک را متهم کرد که از سوء استفاده‌های جنسی بیش از ۱۵۰ کشیش از کودکان در این ایالت چشم پوشی کرده است.

به علاوه، دادستان کل ایالت میسوری دستور داد دوازده نفر از این کشیش‌ها به دادگاه احضار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک اشمیت در کنفرانسی خبری گفت: طی دهه‌های گذشته و به رغم گزارش‌های سوء استفاده‌های جنسی کشیش‌ها از کودکان، کلیسای کاتولیک با رد صحبت‌های قربانیان این خشونت‌ها، بیشتر تلاش خود را روی حمایت از کشیش‌ها متمرکز کرده است.

بنابر تحقیقی که یک سال به طول انجامید، ۱۶۳ کشیش یا دیگر اعضای کلیسای کاتولیک به سوء استفاده جنسی، تجاوز و یا رفتار‌های ناشایست نسبت به کودکان متهم شدند. این در حالی است که ۸۰ نفر از این ۱۶۳ متهم دیگر در قید حیات نیستند.

از زمان انتشار گزارشی بهت آور از چندین دهه تجاوز جنسی به کودکان در ایالت پنسیلوانیا، تعداد زیادی از ایالت‌های آمریکا تحقیقاتی در این زمینه را آغاز کردند تا از سوء استفاده‌های جنسی که در کلیسا صورت گرفته است پرده برداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فساد اخلاقی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض متفاوت و شوکه کننده به کریدور زنگه زور توسط کلیسای سرکیس مقدس + تصاویر

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، کریدور زنگه زور کماکان مورد مناقشه بین کشورهای ایران ، آذربایجان ، ترکیه و ارمنستان است و بنر بزرگ نصب شده بر کلیسای سرکیس مقدس تهران نشان می دهد هم وطنان ارمنی نیز نسبت به این کریدور انتقادات شدیدی دارند.

با وجود آن که مدتی است اخبار جدیدی از احداث کریدور زنگه زور منتشر نشده اما این مسیر که به زعم بسیاری از کارشناسان یک کریدور جعلی و ضد ایرانی است، به شکل های مختلف مورد اعتراض قرار می گیرد.

در تازه ترین اقدام بنری روی کلیسای سرکیس مقدس تهران واقع در خیابان کریم خان زند نصب شده است که با عباراتی شدید الحن و شوکه کننده ، نسبت به این کریدور زنگه زور اعتراض کرده است.

در ادامه تصاویر این بنر را مشاهده می کنید.

عکاس : مجتبی کاوه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزئیات پرونده‌های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزییات پرونده های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • اعتراض متفاوت و شوکه کننده به کریدور زنگه زور توسط کلیسای سرکیس مقدس + تصاویر